Gå til innhold

strekkmerker!!:( allerede..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har allerede oppdaget noen pittesmå strekkmerker rundt navelen, de ser ikke dype ut, men gu så stygt :( ble skikkelig deppa nå.

mamma har ikke ett eneste strekkmerke etter 3 barn, så håpte jeg også slapp det, men neida. håper bare det ikke kommer så mange flere. er 22+3 i dag.

skikkelig syteinnlegg dette..

noen andre som har fått strekkmerker så "tidlig" i svangerskapet og ikke har fått så mange flere resten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben ;)

Og desverre ingen trøstende melding herfra.

De er kommet for å bli, og du verden så mange flere de skal bli ;/

Men, se positivt på det, og se på dem som trofeer for å ha vunnet verdens beste premie ;)

Skrevet

jeg hadde nok også belaget meg på at det kommer flere. Strekkmerker har en tendens til å formere seg.. desverre..

Min mor er også strekkmerkefri, jeg derimot fikk et verdenskart på magen i første svangerskap, fikk ikke flere med nr to, og foreløpig ikke fler nå med nr tre, men så er jo magen "oppbrukt" også da, ikke plass til flere strekkmerker tror jeg..

Skrevet

he he jeg støtter denne....

Skrevet

jo magen "oppbrukt" også da, ikke plass til flere strekkmerker tror jeg..

-------

Oppbrukt??

Neida, bare vent du til du får noen saftige som ser ut som de går fra magen og helt rundt stompen ;/

Skrevet

Jeg har fått strekkmerke på puppen alrede, er 15uker på vei!!

Skrevet

joda, oppbrukt som i oppbrukt :P her går strekkmerkene helt opp til ribbeinsbuen, og ned til musa, jepp, dere leste riktig. Magen sank så ekstremt langt ned med første på slutten der, at jeg fikk jammen meg strekkmerker helt ned til der musa deler seg :P hehe

Det begynner å bli noen år siden, og magen var mye finere nå med nr to og med nr tre, da den ikke er rødflammet lilla farge,, men hudfarget (nesten) man ser jo strekkmerkene godt, men de er lyse i forhold til ferske og VELDIG tydelige strekkmerker..

Men det absolutt verste med strekkmerker synes jeg, var at det gjorde jo ekstremt VONDT når de kom, kjendte jo regelrett at huden sprakk, var helt forferdelig :( husker jeg beskrev det som om at noen pisket meg med brennesler... huff. og når jordmødrene skulle "kjenne" på magen (drepe magen føltes det som) så var det aldeles uutholdelig!! gjorde så vondt. og ctg beltene var et mareritt, (lå en uke på observasjon som høygravid, ctg hver dag, og kjenning og bryting på magen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...