Gå til innhold

Jeg trenger virkelig hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må seriøst ha hjelp til å få kontroll på lystene mine. Jeg er så opphengt i mat at jeg føler meg gal :-(

Jeg spiser noe absolutt HELE tiden, og selv om jeg kan skylde på at jeg er gravid så er dette litt ekstremt føler jeg. Våkner til og med flere ganger om natten og er så sulten at jeg må ha mat...

Det blir mye take away (i tillegg til det jeg vanligvis spiser), og jeg har fullstendig dilla på de små cheeseburgerne til mcdonalds :-( fikk nettopp gubben til å kjøre ut for å kjøpe nå..... enda jeg har spist både en STOR porsjon middag og to baguetter med reker og majones til kvelds. Jeg spiser dobbelt så mye som gubben, og jeg fyser på noe hele tiden. Vi bor dessverre sånn til at jeg kan rusle bare noen meter nedi gata for å komme på kiosken, og jeg spiser nok fort et par sjokolader for dagen..

Jeg VET jo at jeg ikke må drive sånn som dette, men jeg føler meg som sagt nesten gal. Det er bare MAT som står i hodet på meg, og jeg spiser jo som fire digre tømmerhoggere.

Huff, jeg har jo lagt på meg ganske mye, og jeg har fortsatt igjen noen uker, så jeg tror jeg må ha hjelp til dette...

Noen som har opplevd lignende? Jeg orker ikke ta dette med fastlegen min.

Desperat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er desperat, bør du ta dette opp med legen. Kanskje du mangler vitaminer eller mineraler?

Skrevet

Jer tror dette er Pica, og at det går over etter fødselen. Men hvor langt er du på vei ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...