Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 for å dø ifra barna mine. Tenker på det ofte. Er redd for at jeg skal overse symptomer og ikke ta kontakt med lege i tide. Og dermed få dårlig samvittighet for at evt behandling kunne ha startet tidligere. Er det normalt å føle slik angst for å dø ifra barna når man er mor?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 tror det, håper iallefall det for jeg føler sånn jeg også...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Har det på akkurat samme måten selv. Livredd for å bare sovne inn om natten. Tenker da så veldig på hva som vil skje med barnet mitt. Hvor redd han må være. Hvorfor mamma ikke vil svare/våkne. Hvor lang tid det vil gå før noen finner han osv. Er alene med han, så kan være derfor de tankene er så skremmende. Er jo bare vi to hjemme. Huff.. Da begynner jeg nesten å gråte..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Er i alle fall mer normalt enn å ønske å gjøre det....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 å,såå bra å lese at det er noen som meg-trodde jeg holdt på å bli gaal jeg!Redd for at jeg er syk,at jeg skal kræsje og alt egentlig-vet at tankene er bak mål-men man kan som kjent ikke styre de..Har fått meg livsforsikring og jeg..sånn at barna er sikret om noe skjer meg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå