mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Og nå ser pelsdyret ut som en ulldott. Greit at Golden har godt med pels, men nydusjet ser hun jo ut som en isbjørn:-)) Hun digger å dusje/bade, men hvem av de to tipper dere ble våtest???
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Eeehhm, med adskillig hudebadererfarig, så vil jeg tippe at det ikke var LilleHud som drypper mest........ c",)
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Og derfor har jeg sluttet å bade bikkjer, slipper dyret bare ut i djupsøe om vitere, eller ut i regvåt skog og lyg om sommere/høste.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Kunne jeg gjort også, men nå var det leeeeeeeenge siden forrige bad. Har en mann som er litt vàr på lukter kan man si. Når det lukter skikkelig hund er han ikke så tøff lenger:-)) Han holder pusten når han bytter bæsjebleier:-))
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Åh,der sa du noe ja...Skulle dukka dotten vår litt å.Men etter et snebad i ettermiddag kan det vel vente.Men pels er det ikke mye av her,enda :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå