Høst:-) Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Skal nå forsøke å gi gutten min drikke av tutekopp. Noen som har prøvd forskjellige kopper og har erfaring med hvilket merke som har fungert best?
It's all about me Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Bambino er best. Lettest å rengjøre, lekker minst og er best å drikke av. Eneste som er noe herk med den er at lokket er så fordømt hardt å få av og på.
Nattinatta Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 gammel er han da? jeg har en på 6 mnd... og tenkte jeg skulle prøve.. de fra avnet får han ikke noe ut av.. sitter bare å tygger på tuten. de far ikea kommer det noe ut av bare en vipper på de, altså uten slik antidrypp/lekk eller hav det heter.. men de er ikke noe særlig hvis de skal drikke selv da.. hehe, det blir mye søl.. så her må ting skje med hjelp enda... men får bare ||prøve etterhvert. når er det vanlig at de skjønner teknikken på disse?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har bare prøvd 2 - Avent og Bambino. Avent sin var helt fin i starten med myk tut, byttet til den harde (grønne) senere og det gikk også fint. Bambinoen var den jeg selv likte best (bare 2 deler, men likevel "søleproof") men den er så hard både i plasten og sugedelen at den passer nok best til litt større barn. Praktisk for oss (med avent) siden hun brukte avents flasker fra før og tutene der kunne brukes på flaskene.
camosilla Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Fikk ikke helt dreisen på det her, men da han begynnte i bhg drakk han av tutkopp fra dag en. Den fra bambino, kjøpte den da. Velldig hard og suge på med en gang, så jeg måtte suge på den først så han skulle klare det. Nå går det så fint så Avent sin også var grei, men den syns jeg sølte veldig
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Tror vi liker Avent best, kan få noen dråper utav de selv det er antispill. Syns de må suge så veldig hardt av noen av de andre, MAM og Bambino f.eks. Syns de passer bedre til litt eldre barn kanskje, eller muligens det bare er mine barn som er sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå