Gå til innhold

One Call, noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er billig og det frister veldig å bytte over til dem. Noen her som har erfaringer med dette selskapet? Har hørt rykter om dårlig dekning, stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har one call, er fornøyd. Ikke opplevd dårlig dekning verken her eller på Gol, bor på østlandet.

Skrevet

Kjempefornøyd! Har aldri opplevd dårlig dekning. Hadde Netcom før, og hadde da regning på over 400,- i mnd. Nå har jeg nesten aldri over 100,-

Skrevet

Tusen takk for svar! Har NetCom nå og har regning på ca 500 i mnd. Bytter både jeg og sambo så kan vi faktisk spare 800 kr i mnd!! Det er litt penger det

Skrevet

Jeg har bytta til Tele 2 Sheriff i november og har ikke fått regning enda. Det er jeg fornøyd med:)

Skrevet

Byttet til One Call i mai i fjor, Har betalt rett over 800 kroner i regninger hittil....! Jepp, veldig fornøyd. Hadde Telenor tidligere, da var jeg heldig om jeg var under tusenlappen i måneden. Jeg har det abonnementet med 120 ringeminutter og 90 sms gratis pr. mnd. Aldri hatt problem med dårlig dekning.

Skrevet

både sambo og jeg har det, og begge er kjempefornøyd.

Jeg har aktiv og sambo sånn fast beløp og ringe så mye du vil (husker ikke hva det heter)

aldri problem med dårlig dekning og vi er mye ute og farter på fjellet.

Skrevet

Jeg har hatt One Call lenge nå og er super fornøyd. Hvis jeg ikke husker helt feil, så bruker de nettet til Net Com så dekningen deres blir lik som NetCom. Har ikke opplevd dårligere dekning, bare mindre regning.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med prisene, kan være småirriterende til tider da det benytter seg av to nett... vi har en leilighet som befinner seg på et område der tlf skifter nett.. noe som gjerne tar ett minutt... og da er du uten dekning... Men dette har jeg kun opplevd i vår leilighet faktisk!

Skrevet

onecall er helt genialt :D med telenor så lå jeg på 800kr da jeg var nøye på å ikke bruke den mye..

med onecall så bryr jeg meg ikke hvor mye jeg ringer og melder.. nå ligger jeg på 200kr i mnd.. samboeren er veldig happy hihihi..

Skrevet

Tusen takk for mange svar! Da tror jeg at jeg prøver One Call jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...