Gå til innhold

Er det vanlig med lysbrun utflod tidlig i graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par dager hatt litt lysebrun utflod.. Ikke mer utflod enn vanlig, men lysebrun/ beige på farge. Noen andre som har opplevd? Ville dere kontaktet lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ganske så normalt :)

Skrevet

Det er normalt, og ingen grunn til å kontakte lege, om du ikke vil at en lege kan bekrefte det da.

Jeg har også hatt det nå i starten.

Tenk litt på at kroppen din egentllig skulle hatt mensen og kvittet seg med en god del vev. Så ikke rart at noe finner veien ut.

Skrevet

Takk for svar jenter! Da puster jeg lettet ut og ser det an. Skal uansett til tidlig ul pga komplikasjoner forrige svangerskap, så da venter jeg bare til det:)

Skrevet

Det er helt vanlig:) Jeg blødde slik "utflod" hver dag frem til uke 9 når jeg var gravid første gang. Jeg har også hatt en MA og da blødde jeg mye mer, man er liksom ikke i tvil da. Så det er helt sikkert ingenting å bekymre seg for:)

Skrevet

Ja, er nok ganske så normalt:)Jeg hadde en blødning i 2 dager mellom uke 6/7..Men gikk helt fint og i morgen er jeg 13 uker... Tiden flyr asså:)

Skrevet

Jeg hadde også dette fra noen dager før ikm til noen dager over. Jeg trodde tr var på vei, men nei da...Så det er ingen grunn til bekymring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...