snart mor til 3 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Men så flott å kunne ha et slikt forum! Jeg bare lurer først på om vi er mange aktive brukere her inne??
___ Skrevet 25. februar 2009 #2 Skrevet 25. februar 2009 Veldig få tror jeg. Det drukner jo fulstendig i listen av underforum.
snart mor til 3 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 synd egentlig... men kan vi ikke prøve å være mer aktiv da??? hadde vært veldig godt med noen å dele tanker og spørsmål med..
Queenie Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Helt enig. Hadde vært veldig kjekt å kunne diskutere med andre som har startet noe eller tenker på å starte opp. Selv startet jeg nettbutikken min i mai 2008, og kunne godt tenke meg å ha noen å spørre til råds når nye ting dukker opp. Dessuten er det jo kjekt å kunne dele kunnskapen sin med noen som ikke har kommet like langt. Jeg selger barneklær, med fokus på etikk og miljø, og driver med redesign, jeg syr barneklær av avlagte plagg. Ta gjerne en titt på www.mamasays.no
Vinden blåser Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Hei startet nettbutikken min opp i november 2008 jeg gravidshop.com Jeg fikk minstejenta mi juni 2008 og da var jeg så lei at du aner det ikke. Der vi bodde var det ikke annet enn HM sine mammaklær,så følte til tider at jeg heller kunne kledd på meg en striesekk over hodet. Ble kjent med happymum sine klær og butikken var et faktum. Jeg er nok en dårlig nettbutikkeier egentlig tror jeg, for jeg har lyst til å hjelpe alle som er gravid..og for hver epost jeg får fra takknemmelige kunder føler jeg det er verdt det.. Prisene derimot er lagt så lavt som overhodet mulig,så er nok innen inntektskilde pr dags dato..men det gjør ikke noe ;-) Håpet er at jeg en dag skal kunne ha nettbutikken som fulltids arbeidsplass Vi skal bygge og bo på en liten øy uten så mange jobbmuligheter,så hadde vært ideelt å kunne gjort noe hjemmefra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå