Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 De som blogger om seg selv og sitt liv mener jeg, ikke de som blogger om hobbyer el.... Jeg kunne iallefall aldri drevet og skrevet om meg selv og tatt masse bilder av meg selv og lagt ut og forventet at folk skulle gidde å følge med på det??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Er nok også mange med dårlig selvtilitt som blogger, hvorfor skulle de ellers hele tiden trenge bekreftelse og oppmerksomhet fra andre?
blirjegsnartmamma Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 tja... jeg kaller vel ikke min blogg for selvdigger blogg...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg blogger om oppussing og livet vårt. Har besteforeldre som ikke ser småtten så ofte så de liker å følge med litt likvel
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Eg blogger om hobbyer og litt oppdatering på barn og familie, men eg lik ikkje å legge ut bilder av meg sjøl.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Er det ikke lov å være stolt av seg selv??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Niks. Janteloven, vettu... Fy skam de som er fornøyd med seg selv og ønsker å dele livet sitt med andre. Det er jammen egoistisk.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Ja,ikke sant!!!Folk snakker hele tiden om de som har så dårlig selvtillit osv..Men,når man først har selvtillit nok så er det galt det å..Gir opp jeg altså..
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Jeg blogger for at familien til snuppa som bor helt på andre siden av landet skal få med seg litt av vårt liv Føler ikke jeg er selvdigger eller har dårlig selvtillit av den grunn
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Jeg blogger, og digger meg selv. Så da stemmer nok det ja;)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er IKKE selvdigger, men har blogg for at mamma og de skal kunne følge litt med. Dessuten er det fint å føre en slags dagbok, det er utrolig hvor fort hverdagslige ting glemmes!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 da har jeg nettopp blitt en selvdigger hehe. Nettopp hengt meg på bloggbølgen.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 De som legger ut lettkledde bilder av seg selv osv. blogger nok mest for oppmerksomhet ja. Noen trenger mer enn andre.
Miss Misantrop Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 Jeg vil jo ikke si at de som blogger har problemer. De fleste liker å markedsføre seg og sine. Men jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne at noen har interesse av å lese dette. Jeg blir helt matt av facebook også. Man skriver jo inn de minste ting. Kan umulig være interessant for noen annen en en selv.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 Enig . Man kan vel snakke med folk i telefonen eller via sms feks for å holde familien oppdatert. Jeg synes det er drøyt med facebook også jeg da. Det er folk som hele tiden må ha oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå