Gå til innhold

har så vondt nederst i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men bare på den ene siden, er kommet i uke 25,hva kan det vær?det er ikke sånn "voksesmerter" ,for det har jeg hatt mye,men dette er mere vondt..noen forslag på hva det kan være,grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe med morkaka? :s

Noen ganger får man jo bare vondt, selv om det ikke er noe galt... Hvis du er veldig bekymret for at noe er galt, er det vel greiest å få det sjekket ut så slipper man å gå bekymra..

Skrevet

hmm..morkaka mi ligger forand,og det har blitt endel tunge løft di siste ukene pga oppussing og sånn,så hadde en liten tanke på det selv,men jeg kjenner mye liv da,men tror du det bør sjekkes lell..er litt usikker..vil ikke virk hysterisk heller..

Skrevet

Jeg tror jeg ville sjekket for urinveisinfeksjon. Leste om ei anna som hadde vondt nederst i magen på den ene siden og hvor det viste seg at hun hadde urinveisinfeksjon. Hun hadde ikke vondt andre steder.

Skrevet

ja,kanskje det,hadde litt blod i urinen på siste kontroll så dem skulle sende den til dyrkning,men hørte ingenting så regner med denvar fin,men får se ann natta/morradagen no da,så får jeg heller kontakt legen om det blir verre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...