Gå til innhold

hvor tidlig kan en kjenne symptomer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt i mellom EL og da jeg skulle hatt mensen fikk jeg de første symptomene denne gangen, men med de andre tre har det tatt littlenger tid. Varierer :-)

Skrevet

Første gang hadde jeg ingen symptomer før testen var postitiv,. Nå fikk jeg symptomer bare et par dager etter eggløsning! Fikk en rar boblende følelse i magen, følte meg stinn som at jeg hadde spist altfor mye mat (uten å ha spist), var vondt å prøve å holde inn magen og jeg var stuptrøtt. Begynte allerede da å mistenke at noe var på gang, og det stemte jo :)

Skrevet

imorgen er det 1 uke siden el-testen ble positiv! føler liksom det er noe, vondt i magen, noe jeg aldri har, litt kvalm pga det! kan nesten ikke vente til jeg kan ta en test!

Skrevet

Kan godt være. Jeg har knapt fått utslag på testene mine før IKM med de andre (type, det ok en stund før det kom opp en ekstra strek, og den streken var så svak at jeg måtte nesten vippe testen i lyset for å se at det var to streker der), og da fikk jeg heller ikke symptomer før det.

Denne gangen kom som nevnt symptomene tidlig (prikking i brystene, litt svimmel, ble uvel i noen situasjoner jeg ellers aldri reagerer på), tok en EL-test ca 7-8 dager etter EL, den slo ut (slår ut på graviditet også). Tok en ny test, CB graviditetstest (den vanlige) på kvelden 10 dager etter EL og fikk opp ekstra strek tydelig med en gang. Var ikke tvil om at den var positiv nei...

Så om du har symptomer nå, kan det godt være du vil få utslag på en test tidlig også. Lykke til! :-)

Skrevet

håpe håpe:-)

pleier vertfall aldri være sånn som dette! forrige gang hadde jeg ingen symptomer før jeg var 9 uker på vei med gutten!

Skrevet

Med førstemann merket jeg egentlig ikke så mye før det var gått halvannen måned, med denne pia i magen har jeg hatt symptomer fra dag en omtrent, og vært myye mer dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...