Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Er det noen her som er der fra eller har tilknytting dit? Er veldigt viktig for meg dette. =)
bittelill Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Ehm har vel en slags tilknytning dit, har en slektning som bor der... Men vet ikke om det kvalifiserer for viktigheten din
~Roskva~ Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Har mye familie der... hva lurer du på? Send meg en PM hvis du vil..
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Har sendt deg en melding. =) Så nå sitter jeg bare og venter spent på svar. =)
Babyfacepsycho Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2009 Hvis dere tror dere kan hjelpe meg med og finne en person som er derfra så teller det. =) Men dere kan jo sende meg en pm hvis dere tror dere kunne hjelpe. Vet ikke så mye om hun jeg leter etter annet enn navn og alder. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå