Gå til innhold

Må ha det... bare må ha det... Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått mega dilla på Maaruds potetgull med ost og løk!!! Det er helt vilt!! Har gått tom nå, gubben er ute og kjører med bilen, og tøtta sover!!! Rett før jeg ringer mamma for å få henne til å kjøpe til meg!!!

Noen andre som har noen lyster?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har veldig lyst på masse frukt hehe :)

Skrevet

Er på knærne etter lyst knekkerbrød med leverpostei, eller gulrøtter med hvitløksdip!! Helt merkelig, for hadde akkurat de samme lyster da jeg gikk forige SK!

Skrevet

Hihi!!!har ikke noen lyster akkurat for tiden,men vet hvordandu har det!!!

Hadde en periode jeg hadde dilla på smash(ikke akkurat det smarteste å ha dilla på,hehe) og jeg bare MÅTTE ha det,var helt på tuppa hvis jeg ikke hadde en pose på lager hjemme:)

Skrevet

Jeg har så lyst på nutella!!! Men det finnes ikke i Norge jo... :(

Skrevet

Er ikke spesielt fornøyd med "valget" av lyster veit jeg. Tenkte jeg liksom skulle prøve å la vær å gå opp like mye som sist, da hadde jeg dilla på sjokolade!! Håper det gir seg snart!!!

hehe

Skrevet

Generelt dilla her! Sjokolade, potetgull (salt og pepper!), surt godteri, grapefrukt også fullstendig opphengt i mat!! Tenker på mat hele tiden, drømmer til og med at jeg spiser MASSE mat ;-) Gleder meg til hvert måltid og føler meg helt gal her jeg går rundt og fantaserer om mat og godteri døgnet rundt....

Rekker sjelden å bli sulten egentlig, for jeg må jo bare innrømme at jeg er litt dårlig på å styre meg :-(

Har lagt på meg en del for å si det sånn.... men, men...... dilla, dilla!

Skrevet

Jeg har dilla på sjokolademelk... men det må være Q-melk! hehehe..... i første svangerskap hadde jeg dilla på pepperbiff, i andre var det pita-brød uten noen ting på, og nå altså sjokolademelk.... hehe....

Skrevet

Jeg har sånn av- og på-lyster. Kan plutselig ligge våken om natten og fantasere om juice, og da ikke hvilken som helst, men den Sunniva-juicen med bringebær- og appelsinsmak. Helt grusomt å ligge slik og lengte etter noe som du vet smaker så godt.

(Heldigvis bor vi nær en butikk som er åpen helt til 23, så jeg rekker nesten alltid å hamstre inn ting jeg føler kroppen skriker etter)

Skrevet

Tyrkisk pepper og røde epler smaker vannvittig godt nå.

Klarer meg ikke en dag uten - noe som er ganske kjipt for det eneste stedet jeg har funnet som selger tyrkisk pepper her er 1.5 time unna :(

Hamstret en del poser nå i helgen når jeg var der slik at jeg skal klare meg til neste gang jeg er i nærheten..

Skrevet

tyrkisk pepper og epler sammen da eller twigsy? hehe:) morsomt.

Skrevet

Oliven!!!!!! Helst de svarte kalmata tapas-olivene til Bama... Hadde ikke det på butikken når jeg handlet isted, så jeg får nok svinge innom en annen butikk når jeg skal hente poden på SFO senere.... Spiser minst en boks om dagen!!!

Også appelsinjuice, da den ferskpressede 100% som de har på Rema 1000 :)

Kunne vært værre da....

Skrevet

Appelsiner :-) namnam...kan spise de nonstop...

Skrevet

oliven er alltid godt! nam nam:)

Skrevet

Dilla på Mars isbar etter jeg var i syden og hadde noen. Kom til norge i igjen, men jeg finner de ikke her! Mener de har solgt dem i butikkene før! Noen som vet om noen butikker som har dem? :)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som er fysen. Føler at jeg har vært kanonflink de siste dagene og unngått å kjøpe pottis. Men i går kveld fikk jeg streng beskjed av min kjære å pelle meg ut å kjøpe!!! Makan til sur megge ville han slippe :)

Hehehe ler av stakkars kjæresten min.

Skrevet

Appelsin og dundersalt (men bare fram til saltsmaken er borte).. Forrige gang hadde jeg nesten ingen dilla, så jeg synes det er litt moro å ha noen nå. For en uke siden MÅTTE jeg ha koteletter til middag. Kjøtt har jeg egentlig litt dilla på og, jeg som spiser veldig lite kjøtt ellers, og greier ikke tanken på fisk...

Skrevet

Ingenting spes enda, men venter.... Levde på sviskeyoghurt med nr 1 (og så jeg som ikke engang liker yoghurt....) og med nr 2 var det vannmelon!! Hjalp ikke akkurat på tissetrangen - tror jeg gikk på do 5-6 ganger hver natt..... Fikk dilla først etter ca 6 mnd, så venter bare på hva det blir denne gangen....... ;-)

Ikke de verste lystene de andre gangene, så håper det blir noe sunt denne gangen også......;-)

Skrevet

Jeg har gått gjennom flere korte perioder med usedvanlig sterke diller. Den første måneden levde jeg på Kornmo (tørre kjeks), appelsiner og lakris. Plutselig MÅTTE jeg ha komler til middag, og i forrige uke ble det reker (av alle ting, midt på vinteren) til middag etter mange dagers gnåling. Frukt og vann er et must, og for første gang i mitt liv synes jeg oliven smaker deilig! Snodige greier dette her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...