Gjest elissa2 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 hei:) sååååå lenge siden jeg har snakka med deg da......er alt bra med dere??? klems:)
Herkules Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hei på deg Ja ble til at jeg fulgte med litt på de fødeklare her Alt bra med oss nå etter en runde med influensa, hva med dere????
Gjest elissa2 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 innfluensan har vi også hatt.........og spysjuka:( deilig å være frisk igjen:) så hva ble navnet på lille prinsessa di??? her er alt bare bra:) men tro det eller ei, så savner jeg de sparka i magen:)
Herkules Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Jenta vår heter Eline, hun er så snill og god, har litt temperament da, når mor ikke forstår hva hun vil. Jeg må innrømme at jeg var litt i min egen verden etter fødselen så jeg husker ikke hvordan det gikk med deg. Du fødte i desember? Og hva ble navnet? Ja nå kjente jeg knapt spark, men jeg skjønner hva du mener. Er jo fantastisk opplevele å få være gravid uansett plager eller overtid. Jeg skal ikke klage for svangerskapene mine har vært fine, men overtiden den var virkelig terror
Gjest elissa2 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 mhm....gikk max dager på overtid, og trodde seriøst jeg skulle bli gal:/ Jeg fikk ei jente , 8 desember........3640 gr og 52 cm:) Hun heter Emilie Mary:) snill som dagen er lang:)Jeg har ei flott jente å være mamma for:) Eline var et kjempefint navn:) du gikk jo lenge over du også.........husker du var veldig lei på slutten.....godt det er over nå,og at vi har jentene her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå