Gå til innhold

Har fått meg ny

Anbefalte innlegg

Skrevet

sofa..

Og den er så vidunderlig herlig. He ikje lyst å ve vekke lenger. Bare lyst å ve heime å kose meg på den;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes deilig ut!! =)

Jeg har såå lyst på ny sofa! Jeg hater den stygge vi har og skjemmes når det kommer folk. Det aller verste oppi dette er at sambo synes den er kjempefin!! Knis =)

Men hver gang jeg ser at barna har griset eller søler noe så er jeg egentlig veldig glad for at det er i denne stygge sofaen, sånn at når barna er litt større og jeg vil ha ny sofa så er det ikke tungt å kaste denne ut =)

Skrevet

Å heldiggris!

Jeg har også lyst på ny sofa, men da jeg nevnte det for mannen kikket han bare dumt på meg og spurte om jeg mente alvor.....

Så det blir nok ikke ny sofa på meg med det første......

Skrevet

Ja føler meg heldig også:)

Nyter den. Men er jo ikke god for slankingen min da hehe. Kjøpte nyt salong bord også og stor puff.

Vi hadde svart skinnsofa. Den var veldig god, og veldig greit og kunne vaske når barna hadde spist iden. Men nå kjøpte jeg stoff. Hadde lyst på hjørnesofa. Skal hive ut flere ting i stua. Er blitt så lei av å ha fult av ting så stua virker så alt for liten.. Er jo bare fordi jeg samler og ikke kaster..

Skrevet

Åh, heldiggrisen! Vi skal fortsatt ha den samboeren hadde da vi ble sammen. Den er god den også da, slik Stockholm fra Ekornes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...