Gå til innhold

har dere mange vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt stresset av alle disse vognene vi skal ha nå altså! Har

- en i bhg som småen sover i

- en tille

- en sportsvogn hjemme

samt nå må vi jo ha en ny til den nye babyen + en søskenvogn siden lillemann bare er 2 år når neste kommer! phu.. oppbevare alt dette også..

5 vogner med andre ord! Hvordan løser dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare èn kombivogn til nr 1 og har ikke planer om å ha mer til nr 2. Eller, dvs. Siden vi kjøpte kombivogn uten bag (byttet den etter at bag-perioden var over sist) og likevel måtte ha nye hjul valgte vi å bestille ny vogn av samme type som sist, og beholde den gamle vogna å ha som sovevogn i bhg neste år (og selger da ny-vogna for en god pris). Aldri hatt behov for trille. Den som står i bhg har vi kun tatt hjem i helgene - ikke brukt vogn i ukene. Men nå får jeg barn med 4 års mellomrom også da, så jeg har ikke behov for søskenvogn...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Vi har ei trille, ei duo-kombi-vogn og så kommer vi til å kjøpe ei søskenvogn før bebisen kommer (1,5 år mellom dem). Altså 3 vogner, - det får holde. Hadde vært deilig å ha ei vogn stående i barnehagen, men må ofte trille til/fra, så den går i skytteltrafikk mellom hjemme og barnehagen.

Skrevet

prøver å se etter muligheter for å minske ned på antallet men er liksom ikke noe sted å begynne...

Skrevet

kunne egentlig brukt sportsvognen til babyen med en softbag i men syns d er så dumt da denhar kjøreretning fra meg, vil jo se babyen!

Skrevet

Bytte sportsvogna hjemme med en lett kombiogn? Så slipper du unna med "bare" 4? :o) Hvor gammel er storebror? Klarer du de med søskenbrett?

Skrevet

ja d har jeg tenkt på faktisk. Storebror er 23mnd når babyen kommer så føler d er litt tidlig å ha søskenbrett ettersom veien hjem fra bhg er trafikert!

Skrevet

Men hvorfor ha sportsvognen som står hjemme? Jeg ville byttet ut den med en vogn til babyen, eller kjøpt bag til å ha inni den om det går. Da blir det 4 vogner i stedenfor 5 ;-)

Skrevet

Her blir det foresten to år og tre mnd. mellom barna og vi skal ha to vogner. En liten trille til eldste og en kombi som begge kan bruke. Jeg skal være hjemme med begge, men kommer nok til å ha babyen mest i bæresjal (brukte jo nesten ikke vogn på eldste før hun var 10 mnd.) og to åringen i vogn.

Skal vi være borte lenge velger jeg combi vognen, men lar bagen ligge hjemme. Da kan nemlig begge bytte på å sitte/ligge i vognen. Når babyen er i sjalet kan største sitte i vogn, og når største går selv kan babyen ligge i vogn. Går fint å ha en nyfødt i den vognen uten bag om h*n ligger oppå dyne/pose og bæresjalet under som en ekstra madrass kanskje ;-) Eventuelt kan jeg også kjøpe ståbrett.

Om vi skulle trenge søskenvogn etterhvert kjøper vi det heller når behovet oppstår, men tror vi skal klare oss uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...