Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hatt veldig mye av dette i det siste og vært en del svimmel,begynner å bli litt slitsomt.Merker jeg blir amper og orker jo ikke gjøre så mye.Dette er verst på kveldstid men kommer innimellom på dagene også.drikker rikelig med vann og prøver å mosjonere men syes ikke det har så stor effekt.Har ikke lyst til å ta paracet heller hve dag så blir jo til at jeg går rundt sånn.. Andre som sliter med dette? Jeg er 16 uker nå
snellapella Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Vært endel plaget med sterk hodepine, ja. Så det er vel bare drikke så mye man klarer (men jeg syns det er litt "problematisk" da et par slurker ¨gjør at jeg må tisse..)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Er så godt som i uke 15 nå, og den siste måneden har vært slitsom.. Bruker evigheter for å få datteren vår i bhg, for jeg er totalt dessorientert om morgenen. Våkner, står opp og må sette meg ned igjen fordi jeg er utrolig kvalm og svimmel.. Helt utkjørt før vi har spist frokost, føles som jeg allerede har løpt et maraton! Går mye bedre utover dagen og kvelden.. Heldigvis har det begynt å avta nå, så håper det fortsetter i den rettningen!
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 hehe,ja den tissinga er gaske så irriterende.. kan neaten ikke drikke et glass vann uten at jeg springer på do 2-3 ganger etterpå. Prøver å ikke drikke så mye vann på kveldene(selv om jeg burde)for da blir natta ødlagt pga tissing..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er ganske mye svimmel. Og har mange kraftige blodtrykksfall. Men heldigvis ikke hodepine da..
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 hei miio.. Ja,kjenner også til stresset på morgnen.har en som skal på skolen og ei som skal til dagmamma og når alt er gjort føles det som det før gjorde etter ei skikkelig treningsøkt.. Men har blittlitt bedre i det siste,kjenner jeg har fått tilbake litt av energien og håper bare det skal bli enda bedre snart;)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 ja,svimmelhet og blotrykksfall hører vel sammen.sist jeg var hos legen var undertrykket litt høyt,mulig det kan ha noe med det å gjøre.. Men skal snart til jordmor så får høre hva hun sier,føler de har litt mer å komme med enn legen på dette området? Hvordan går det ellers med deg da,vampyr?? På flyttefot??
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Ja, jeg er alltid svimmel og har blodtrykk som utlikner seg i utide jeg da. Men mye verre nå som jeg er to:) Ellers leiter vi etter ny leilighet, skal ikke ut herfra før 31.mars. Formen er sliten, med mye blodtrykksfall og en del spark (juhu). Hvordan er formen hos deg dipsy? Jeg gleder meg til ul nå, men er enda tre laaaaange uker til da..
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 bortsett fra hodepinen går det egentlig ganske bra:) Litt småkvalm ennå og kaster opp innimellom men føler egentlig det går veldig fint!! Jeg har kjent spark et par uker nå men kan ikke si det er så mye så kan være dette er en rolig liten krabat jeg bærer på,ellers tar det seg jo opp mer etterhvert:) Begynnerpå jobb igjen nå til uka og føler meg klar til det.Da går tiden fortere og så er det snart UL tid.blir spennende det!! Vil du vite kjønn?du skal vel noen dager før meg etter som jeg husker..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Ja, har kjent spark i snart to uker selv. Deilig at det er tidligere denne gangen:) Han her sparker hvertfall annenhver dag slik at jeg kjenner det, det er veldig betryggende. Kan kjennes utenpå også allerede (mamma tok helt av i salighet da hun fikk kjenne). Har ikke kastet opp på en uke selv, og kvalmen er helt borte. Veldig deilig. Ja, vil gjerne vite kjønn om vi får vite. Tenker det er mer konkret og greit å forholde seg til for han på 2,5 sånn sett. Jeg tror forresten det er en gutt til. Men har ingen holdepunkter for å tro det da. he he:) Når skal du ha UL dipsy?
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har også guttefølelse så blir så spennende på UL.. Jeg skal 6.mars så er vel 3 uker til..noe som er altfor lenge for meg som er så utolmodig.hehe...alt skal helst skje fort og med en gang kjenner også spark nesten hver dag og guttungen er såå utolmodig på å kjenne det fra utsiden,men har ikke gjort det ennå.Han er snart 8 så merker han er mye mer opptatt av magen og babyen denne gangen enn han var sist.Morro det
meg & to små vampyrer Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har UL 3.mars. Like seint for begge da. Syns egentlig det er fryktelig lenge til... over 3 uker... sukk. Men gutten din kan kjenne det utenpå om han treffer på rett tidspunkt? Både mamma og mannen kunne kjenne utenpå her. Men 2åringen har ikke tålmodigheten til det da.. he he:)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 skal prøve å la han få sitte litt å kjenne så kanskje han er heldig å får et spark:) Har jo også ei jente på snart 2.5 år,me hun har ikke tid til å sitte stille Altfor mye annet å være opptatt med
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 Ja, ikke sant. Jeg har lest feil på kalenderen, er jo bare to uker til UL nå jo:) Blei glad da jeg så det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå