mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Noen av dere skal sikkert jobbe, mens andre av oss skal ha lange, late morninger i pysjen til sånn borti kl12:-))) (nei da, jeg skal ikke gni det inn...) Men i morgen starter altså vinterferien, min Kjære skal ikke ha fri før onsdag, men til da skal jeg og guttene kose oss med barne-tv i senga, før vi spiser sen frokost, for så å kle oss for å gå ut i vinterværet:-) Kanskje en skitur på 50-100 meter, Knerten er ikke den mest tålmodige, eller så får vi rusle bort i akebakken da, snowracer og akebrett går liksom aldri av moten:-D Så nå vil jeg ha 4 minus og sol, bare så dere vet det:-))
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Ååh, heldiggris! Vi må vete e uke til før det blir viterferie - me da ka jo dere misue meg istedet! I uka som kommer skal jeg gjøre meg ferdig med de siste uka i gammel jobb, og etter viterferie blir det ytt arbeidssted! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Så gøy da, ny by, ny jobb..... noe mer nytt eller:-)) ??? Du skal nok kose deg i vinterferien du også tenker jeg. Selv om du har dobbelt så mange barn som meg å holde styr på:-)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Må å vente en uke til.Så jeg sender deg 4 blå nå jeg.Men sola,den får du IKKE !!!
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Du får kose deg hele uka da MSB -så får vi andre som ikke er like heldig stilt slite oss ut på jobb.... Vel... jeg jobber bare 3 dager.. så jeg skal nok komme igjennom det på ett eller annet vis:=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 He he he , ja men du har jo ikke noe å drive med hjemme. 5 barn hva er det lizzom....
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 .... sleng på ei gammel bestemor på 92.... 3 hunkatter med løpetid... og ei fastboende svigerdatter;=DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Dæggern døtte Snulder!! Du klager aldri, du sutrer ikke litt engang. Du kjører på med store doser humor og latter og har jammen huset fylt opp med 5 barn, bestemor på 92, 3 hunnkatter med løpetid og svigerdatter som plutselig flyttet inn, jobber gjør du og tid til oss..............DU ER TØFF!!! Jeg har også litt fri denne uken, men egentlig uavhengig av vinterferie da. For det har jeg vel ikke hatt siden jeg gikk på skole selv. Har liksom aldri hatt den vanen å bruke ferien min verken i høstferien eller vinterferien, selv om jeg gjerne skulle hatt et par ekstra uker! JA TIL MER FERIE!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå