line_n & sara Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 satt den inn for 6 mnd siden. har hatt regelmessig mens siden, men har siste mnd hatt teite småblødninger... har mest lyst å nappe ut hele driten.. men er det normalt at den begynner å tulle sånn etter 6 mnd??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Vet ikke, min tulla sånn i de første 3mnd. Og så har jeg bare knapt hatt mensen etter det. (snart et år)
Simba Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Hadde det jeg også, men nå er det nesten helt borte. Regelmessig mens, nesten uten blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå