xxxJulianexxx Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Vi hadde skikkelig problemer med katta til naboen. Den fløy rundt her og gjorde fra seg, løp inn så fort den fikk muligheten og var i det hele tatt ordentlig plagsom. En gang overnattet den inne her uten at vi hadde lagt merke til det. Gjestesenga var full av kattehår. Jeg var så inderlig drittlei den katta. Men en dag døde den. En annen nabo rygget litt for fort og pusen endte sine dager under naboens bildekk. Nå er jeg sikkert slem, men jeg ble overlykkelig. DET ER SÅ UTROLIG DEILIG Å VÆRE KVITT DEN JÆVLA KATTA!
Smiiil :o) Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 He he he Fantastisk bra innlegg! Og det kommer fra meg, som selv er katteeier.
Ajam Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Syns det er ille at du kan være glad for andres død!
xxxJulianexxx Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Andres død? Det er ei KATTE!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Katter har like mye livets rett som deg og meg... Men skjønner godt du ble lei av å ha det katteskrellet løpende inn og ut, ja! Sa du ikke ifra til naboen? Katter pleier å reagere omde får seg en overaskende vannsprut... hehe
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Syns det er fælt at du kan glede deg over at katten døde. Bare en katt?? Katter er flotte dyr de, selv om de tar seg litt vell til rette som er tatt opp i et innlegg lenger over her. Skjønner du ble lei av den, men den var vel litt drøy. Ble sikkert lei seg de som eide den.
xxxJulianexxx Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2009 Ja de ble jo veldig lei seg såklart, men jeg fortalte jo ikke til dem hva jeg syntes. Forøvrig elsket katta og bli sprutet vann på også. Så det hjalp jo ikke det minste.
Miss Foster Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 he he he - det er nettopp det jeg tenker også, hvis det kattekreket til naboen blir påkjørt så blir ikke jeg så veldig lei meg. En annen ting som er så forbanna irriterende med den katta som oppholder seg rundt huset vårt er faktisk det at jeg ikke tør å la minstejenta mi ligge ute i vogna, da katter faktisk kan hoppe opp og legge seg over ungen (fordi der er det varmt), og slik faktisk kvele dem. Så hvorfor fanden er det naboene som skal lide fordi at noen finner det for godt å få tak i ei forbanna katte i nabolaget?
Norwegian by injection Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 He he, enig med deg Mem@! Hvorfor skal naboene lide pga andre skaffer deg katt? Nei, ærlig talt, hadde vært glad jeg også!
Ajam Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Så da har man rett til å være slemme mot de? Bare fordi du som nabo ikke liker katten? Hva om naboen ikke liker din unge, har de da rett til å være slemme mot ungen? Nei! Liv laga er like mye verdt, uansett om man er menneske eller dyr.
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Morsomt å godte seg over andres sorg, ikke sant???
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Uffda, hadde dere ikke VERRE problemer med katta..? Jeg sitter og ser på dyrepolitiet i Houston og tørker tårer over hvor slemme mennesker er med dyr. Trist å se at voksne mennesker er slik.
Mockanin Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 Da håper jeg naboene setter i gang med å rygge over kattene i nabolaget. Dem får litt av en jobb, kryr av katter hos oss. Vet et hus hvor vi vet at dem har 6-7 katter, men det er sikkert flere. Noen av de andre naboene har forsøkt å snakke med dem som bor der, men dem skjønner rett og slett ikke at vi andre ikke er så glade i møkka dems. Synd at kattene skal få gjennomgå fordi eierene ikke bryr seg mere om naboforholdene. Men man kommer til et punkt hvor man blir så drit lei at man får lyst til å skaffe seg haggle og sitte på lur. Eller legge ut litt gift. Det er en plage når man ikke kan la sine egne unger være ute og leke i sin egen hage pga. møkka og for ikke å snakke om leker som blir pissa ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå