Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Skjønner ikke dette helt jeg.. er det sånn att jeg kan komme inn på høgskole pga att jeg er eldre enn 23 år og jobbet 100% 5 år sammenhengende?? Uansett hvordan jobb jeg har hatt, og selvom jeg ikke har stud. komp???
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Dette lurer jeg på også! Jeg har ikke stud.komp. men kunne tenkt meg å begynne på skolen igjen når perm er over..
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Du kan sjekke om du har realkompetanse, ta kontakt med skulen for info.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Vgs skolen jeg gikk på da eller?? Spurte på anonymforum og, måtte visst ha norsk,engelsk osv.. og det har jeg jo ikke:( Så da må jeg nok ta dette først.. Takk
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Har ingenting med korleis skule du kontaktar, for du må til eit anna kontor for å ta realfagprøven (eller kva det no var). Men du får info hos alle skulene i Norge.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 23/5 reglen er: du må være over 23 år ha jobbet/hatt barn i 5 år ha seks fag: samfunnsfag, norsk, historie, naturfag, matte og engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå