fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Fullgåtte 12 uker i dag!!! Endelig over i 2 trimester. Formen er stigende, magen voksende, og antydninger til liv ......))
Felbap Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Så morro! Gratulerer og velkommen til 2 trimester:)
MylenM Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Velkomme inn. Er det ikke godt å ha kommet så langt? Gled deg til du kjenner liv, helt fasinerende! Jeg e 18+2 og begynte å kjenne liv tidelig:) Har magen din vokst mye?
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Ja utrolig kjekt at ukene går, og det fremdeles vokser inni der. Er 3 gangs, så magen har begynt å komme. Men mest "valken" som blir dytta utover da..hehe..gleder meg til gravidemagen kommer..litt finere det...JUtrolig annerledes dette svangerskapet, har gutt og jente fra før. Da var det også helt forskjellig, men denne gangen har jeg vært i mye dårligere form. Helt utslått og kvalme hele døgnet. Blødninger, og har allerede vært på 3 ul. alt ser fint ut, så nå skal jeg prøve å nyte det litt. Formen er mye bedre også. Slitsomt med 2 aktive barn fra før, men sykmeldt 50 %, så da får jeg anledning til å hente meg inn igjen litt. Du da MylenM. Er formen bra. Må være herlig å kjenne liv. Gleder meg til det...*
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 velkommen hit, lillegull;-)...jeg er 12+4, så jeg har jo ikke vært her så lenge selv;-)
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Takk, velkommen du å Diamanda Galas:)) Er ganske likt på vei vi da. Er andre dagen i uke 12. Deilig å være i et nytt trimester....snakkes. God natt..)
♥REBECCA♥ Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 velkommen inn hit:) har en uke igjen her jeg,så går jeg over til tredje trimester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå