Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Hva har dere på de små?Sitter de i vognposen(dunpose ect)?Hvor lenge kan man sitte i pulk?Hvor gamle er barna når de slutter å sitte i pulk?
Kosel Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jr var vel 10mnd første gang han var med i pulken. Hadde "polstret pulken med sauskinn slik at det ble både varmt og mykt. Kledde han i ullundertøy, dress av ull/fleeze og pakket han inn i voksi-pose nedi pulken. Han stooooorkoste seg nedi der.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Vi har ull i bunnen, bruker så vognposen med lammeskinn oppi. Av klær har han på seg ullundertøy, fleece dress og strikka ulldress utenpå den. Tjukke ullsokker. Går mye i ull ja... Viktig med gode klær, blir fort kaldt å sitte stille i pulken. (nb! den som drar pulken bør passe på å ikke ha bakglatte ski... det hadde jeg på min første dra med pulken tur, og det ble en sinsykt tung skitur... )
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 mini min er nå 22mnd, og vi kommer nok til å dra han med pulk til han begynner å gå turene selv. På langturer blir det nok at han går noe og sitter noe i pulken. Vanskelig å si hvor gammel han er da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå