Gå til innhold

Noen som har prøvd BOCO-dressene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de ok? Har sett på en dress med avtagbart fôr inni og med gummi på knærne og fra livet og ned til knærne bak. Helt ok pris også - 499. Men så lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med dette merket? Dressen i seg selv er fin og virker godt solid.

Noen som kan anbefale eller advare? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår hadde en Boco-dress forrige vinter, da hun brukte str 80. Det sier seg jo selv at hun da var litt for liten til å farte veldig rundt, men vi var i hvert fall fornøyde med den! Hun satt jo en del i snøen og lekte, og var varm og tørr etterpå.

Skrevet

Den jeg har er veeeeldig trang nederst i beina, så nesten umulig å få over støvlene...så sjekk stretchen der ;-)

Skrevet

jeg har en til gutten på 3 år.Men det er en sånn uten avtagbart for og uten gummi ol.Men er kjempefornøyd.Brukt den hele vinter og er ikke kald olLett og god er den også.Jeg så de med gummi på,men synes de var litt tunge egentlig....

Skrevet

Takk for svar!:) Da blir det muligens en slik dress kanskje :)

Skrevet

Vår 4-åring har en, og har hatt den i hele vinter. Hun er ikke ute så mye i barnehagen som norske barn er, og de har ingen lekeapparater å slite den ut på, men hun bruker den hver dag og er varm og tørr. Men den har fått masse små hull i gummien. Litt rart, siden hun som sagt ikke sliter den så mye som norske barn ville gjort. Og det er jo et norsk merke, er det ikke?

Skrevet

Vi har hatt opp til flere Boco dresser og er veldig fornøyd med dem.

Ser en her skrev at dem var trange i strikken nederest, det problemet har ikke vi hatt og ikke har vi fått klager fra bhg. på det heller.

Jeg har en aktiv 3 åring og han klager ikke han heller :-). Har skjelden (tror egentlig aldri) opplevd at han har blitt våt gjennom dressen. Nå bruker jo bhg. gummibukse utenpå når det er skikkelig klissklass vær da.

Skrevet

Har hatt en frem til nå, poden på 18mnd har brukt den siden i høst (nå er den for liten).

Veldig fornøyd, spes at den er så lett og myk, eneste aberet var fargen på den modellen vi har - enten lyseblå eller lyserosa - flekker og skitt syns jo med èn gang.. Men kunne absolutt tenke meg å kjøpe dette merket igjen - tørr og varm for en billig penge!

Skrevet

Glemte å si at dem også tåler en del. Minsten min er en livlig gutt som er høyt og lavt. Han har hatt begge dressene sine siden han begynte i bhg. for 1,2 år siden. Det synes at dem er brukte men, det er ingen hull eller flenger i gummien eller noe. Kommer til å fortsette å bruke disse dressene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...