Gå til innhold

Jeg har en lovende skuespiller i hus!

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jenta på 1,5 år står altså i senga si og later som om hun griner. I begynnelsen var det ganske bra skuespill, men nå er det bare noen halvhjerta "aaaah" - "aaaah" - lyder mens hun kaster smokken og bamsen i veggen...

Går inn og legger henne ned med jevne mellomrom, men da sitter hun et skikkelig fælt blikk i meg og sier "nei, mamma"...

Hehe, hun skal nå bli noe å bryne seg på fremover ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha..... hun vet hva hun vil ja. he he

Skrevet

Hehe, ganske sta hun her!

Prøvde å gi henne en bolle (fy meg) på senteret her om dagen, mens jeg spiste pizzabaguett (fy meg), men da bare sa hun "neeeei" og ristet vilt på hodet mens hun pekte på baguetten min... Uaktuelt med noe annet enn oss!

Skrevet

he he.. sånn er lucas også. peker på noe han vil ha og sier: mer. prøver å tilby andre ting. men da er det vill hoderisting og nei nei nei.. he he

Skrevet

Hehe=) nevøen min som er like gammel som Anniken sier "enda mere" når han vil ha mer... I dag satt han og drakk fra et glass, og de måtte sikkert fylle på hundre ganger fordi han sa "enda mere" hele tiden...=P

Var forresten på babybesøk i dag, hos naboen til svigers, herregud så små babyer er! vi skal få sånne igjen, det er helt sjukt!

Skrevet

he he.. de er så herlige. for en uke siden var vi i besøk, fikk kake. lucas fikk litt på sitt fat. det gikk jo ned på 2 sek. så lener han seg over til mitt fat, tak kaken min og sier takk. he he.. trodde jeg skulle dø av latter. klarte bare ikke å holde meg. han er jo så morsom når han sier takk. sier det med et nikk. he he.

åh ja babyer er så bittesmå. kan ikke huske at våre var så små jeg. nesten litt skummelt. he he

Skrevet

Hehe, de er så nydelige=) Og de blir så fort store, husker når vi var oppe hos deg og de bare var et par mnd (når jeg og delta kjørte oss vill vettu...)

Og nå løper de rundt og snakker!

Uff, skjønner hva folk mener når de sier at babytiden går altfor fort... Plutselig er de flyttet hjemmefra vettu!

Skrevet

huff ja de vokser så altfor fort. men samtidig er det gøy å se utviklingen da. godt vi har en til på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...