★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Ble så lang den tråden og ble lei av å skrolle om igjen og omigjen:) så eg svarer deg her jeg:) er vel syv mnd siden nå tror jeg at jeg fikk åpnet den ene egglederen..gått på pergo siden uten noe hell:( så prøverør blir neste da..har egentlig mer tro på det:) så koselig at du har en liten på 19 mnd:)kan ikke huske hvordan den alderen var jeg....håper vi klarer det begge to veldig snart!! skal til oslo i vinterferien faktisk hihihi...men langt fra østfold det da.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2009 der dukket den opp gitt:) ikke helt på min side dette data bestyret i dag hehehe ler meg ihjel:) eg e håpløs hihhi:)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Hehe;) Hei! Prøverør blir nok helt topp for dere da. Har dere søkt eller? Må jo være utrolig spennende. men man vet aldri da..plutselig sitter spira før prøverøret. Har lest om mange slike tilfeller..hehe;) Det er fantastisk å være mamma;) Nå om dagen begynner hun å snakke mer og mer. Og ho gjør så mye rart. Vi ler oss i hjel noen ganger..hehe. Og jeg håper bare vi er så heldige at ho snart får en søsken;) Gleder meg så mye til å få mage igjen. Det er jo så herlig. Drømme, drømme
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 hei;) ja syns å huske at det var mye rart som kom ut av den lille barnemunnen på den tiden..husker jo noe selvfølgelig men ikke alt...tiden går så fort så klamre deg til det for før du vet ordet av det er de konfirmanter omtrent:( syns også det var deilig å være gravid og alle forventningene og små milepæler på vegen helt fram til fødsel som første spark og hjertely og de tingen der...gud så jeg savner det og ønsker det igjen!! min nåværende mann har ikke barn og vil jo så gjerne gi ham det så vi prøver litt til før vi søker;) kos å prøve også da;) det kommer nok snart en spire til deg skal du se...mest sannsynlig er det ike noe gale med deg med tanke på at du nettopp har vært gravid,andre mann tar gjerne litt lengre tid bare;)
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Vi får glede oss sammen her inne frem til vi begge får positivt resultat;) hehe. Må være positiv. Klart du vil gi mannen din ett barn. Det blir nok helt fantastisk. Og du er jo ung! Rekker å få minst 5 barn til om du vil..haha:) Nå kjenner jeg at det river litt i eggstokkene mine.. regner med at eggløsning kommer innen 5 dager. Denne pp tar jeg damiana før el, og wild yam etter el. Blir spennende å se om det hjelper. Har bihulebetennelse og går på penicillin. Håper ikke det ødelegger. Blir spennende å følge med på deg fremover;) Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 ja vi må være positive selv om det ikke alltid er like enkelt..enig med eg i at vi får glede oss sammen og se fram til det som SKAL skje;) har prøvd wild yam men det tror jeg at jeg tok i perioden før el som jegmner å ha lest er heeelt på tryne feil:) men det går i ball med alle disse kjerringrådene og alt en skal trøkke trynet for å bli gravid.må jo bare gå i stå på ett tidspunkt hehehe:) nå spiser jeg bare multi vitaminer og omega 3.har lenge tatt ekstra tilskudd på c-vit,men det fant jeg ut i dag at for mye av c-vit faktisk kan tørke ut el slimet og dermed få vanskeligheter med å få det til! ble litt paff..jeg har tatt 1000 mg pr dag jeg de to siste mnd!!må jo være inntørket som bare det hihi;) men denne pp gikk jeg tom så har ikke fått i meg mer enn akkurat det en skal på en dag:) faktisk første gang jeg har funnet el slim også! ble så glad når jeg oppdaget det jeg:) så holder motet oppe å håper på det beste:)sambo har bestemt at tante ikke kommer denne mnd hehehe..evig optimist og godt e det;) vet ikke om penicillin har noe å si jeg?tror ikke det....kanskje du skulle hørt med legen din? blir spennende å følge deg også framover;) ikke forlate meg helt da til fordel for 1 trim.når spiren din sitter snart;) klem
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Ikke lett med alle disse kjærringrådene, men jeg må liksom prøve før jeg gir det opp. man skal jo ikke ta wild yam før el..hehe. Huff.. så kjedelig å finne det ut ETTER at du har gjort det.. Og det med vitaminene også da. Såååå kjipt for deg. Hadde blitt ganske paff jeg og! Denne pp prøver vi å ikke ha mye sex. Hatt oss 1 gang hittil. Og jeg er på dag 13 i syklusen. Skal ikke ha oss mer før jeg får positiv test. De andre månedene har vi hatt oss som kaniner, men det er så utrolig slitsomt. Blir skikkelig sliten i tissen..haha!! Vi må holde kontakten uansett hvem av oss som blir gravid først:) Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2009 hehehe:) eg ler høyt av deg! vi er litt sånn kaniner hele tiden vi hihi;) tror ur instinktet mitt som sier at jeg er kommet til verden for å forplante meg er kommet til overflaten så sambo får ikke fred for meg..sover han når jeg legger meg sitter jeg meg en viss plass hehehehe;) ja utrolig kjipt å fine ut av det der wild yam greiene da etter man har proppet seg full av all slags magi som liksom skal virke men hjelper jo for noen så er jo verdt ett forsøk..men litt vesentlig å ta det til riktig tid *kremt* kunne lik så godt bare ha spist smurfe drops det hadde gjort samma nytten liksom hihi:) har dere hatt dere på gunstig tidspunkt da eller bare når dere føler for at dere har lyst? holder kontakten vi vettu;)klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2009 dytt dytteli dytt;)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Hahahahaha. Setter deg en viss plass;) Den var god. Mannen min er så stolt, så stolt.. for han ble nemlig "voldtatt" en natt da vi akkurat var blitt sammen. Han legger seg tidligere enn meg.. så jeg vekte han i full fart.. han sov mer enn han var våken..hihi. Satt meg på han og gjorde meg ferdig. Så la jeg meg ned for å sove..hehe. Snakk om utnyttelse. Haha. Mannen min syns det er sååå status at jeg "voldtok" han, som han kaller det.HAHA. I dag har jeg kjøpt solvipect og tok en skikkelig slurk. Problemet var at slurken var for stor, og ca 1/3 av innholdet i flaska havnet i munnen..Men, men;) Vi har stått på som helter rundt eggløsning, men siden jeg ikke har heeeelt regelmessig syklus, så har vi vært dauslitne i etterkant., Nå tester jeg med el-test, så vi slipper å oppføre oss som kaniner. Deilig at dere orker å være kaniner hele tiden da;) haha. Da vet du hvertfall at dere gjør det dere kan;) Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2009 skulle liksom skrive mer da men hoho forsvant i en fei:) hehehe:) samme ulla vi tror jeg hihi;) voldtekt av min mann er vel det det har vært mest av denne pp;) jeg begynner på jobb kl ti og han står opp kl seks så det hender han sovner før meg;) mistenker at han gjør det med vije siden han har sett hvordan det har gått i det siste;) veldig klævver hehe;) hoste saft ja...hehehe;) 1/3 del av flasken ja....skulle tro det gjorde susen da..ble du ruset eller??hihihii:) tok meg en støyt i dag og jeg med god tro at det var akkurat det som skulle tro:) tror snart på juleissen og hehehe:) man tar det litt mer med ro når el har vært men er jo glad i mannfolket mitt så litt blir det jo;)har funnet ut at nå mellom el og ikm skal jeg kutte alvorlig ned på sigaretter og koffein og ikke en dråpe alkohol før tante evt kommer.....EVT;)da skal jeg drikke henne under bordet! hahaha:) uffda.... hva har du gjort i dag? har vært å shoppet litt ting og tang til leiligheten og hengt opp og styrt litt med å henge opp bilder som ikke jeg får i vater;)kanskje meg som ikke er i vater?hehehe:) klem:)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 Da er vi samme ulla ja;) Haha. Morro det! Mannen din har forstått det...luringen! han sovner garantet med et smil om munnen hver kveld.. med visshet om at han snart blir voldtatt av kvinnfolket sitt...haha;) I dag har jeg vært med tulla til legen. Ho har fått bronkitt, stakkar liten Fått medisin da, så blir helt sikkert frisk snart. Ja, hvis ikke den slurken jeg tok i stad gjør susen, så vet ikke jeg! Blir utrolig spennende å se. Er så mange her som er blitt gravide når de har brukt Solvipect:) Håper du klarer å kutte ned på røyken da. Heldigvis slipper jeg det.. røyker ikke, men vet at det er utrolig vanskelig å slutte. Mamma slutta i sommer, etter å ha røyka i 38 år. Veldig stolt vettu hihi Snakker om alkohol du..hahahaha..huff.. Da jeg var blitt befruktet med tulla, så var vi i onkel sitt 60-års lag i Finnmark... Hjemmebrent sto på menyen. Jeg trodde ikke jeg var gravid i det hele tatt, for det kjentes ut som om mensen skulle komme, og drakk som en svamp den kvelden. Kom hjem to dager etterpå og det lyser to streker mot meg. Fikk ganske sjokk!! Men det gikk jo bra. Var en utrolig morsom fest..hehe;) Så deilig med shopping. Husker ikke sist jeg kjøpte bilder og stæsj. Elsker å holde på med sånt, men er vel 2 år siden sist. Må ta meg sammen..haha. Håper du får det i vater da;) Godt ikke jeg skal henge opp noe nå, sånn som jeg har hevet i meg hostesaft! o",) Ps.. har du facebook? Kunne jo legge hverandre til vettu KOS
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2009 HAI!! trodde nesten du var in bed eg hihi;) ja har en godt fornøyd mann vettu;)må jo ha det litt morsomt oppi kaoset:s utrolig bra av din mor å slutte etter så lang tid!!det gjorde faktisk min mor også hehe:) tror hun var litt over førti da.... godt gjort!! selv røyker jeg egntlig ikke så fryktelig mye selv om alt egentlig er for mye....helst på fest at jeg røyker for ett år på en kveld og er hes og høres ut som en kråke dagen derpå:) hehehe... hjemmebrent e ikkje for pingler nei hahaha:) uff det smaker spylervæske(ikke at jeg har smakt det da men du skjønner;) men da fik du deg en real fest ihvertfall:)mener å ha lest at mor og foster ikke deler system de første 6 ukene???hmmm.... du hadde ikke fått hengt opp noe hos meg etter all den hostesaften hehehe;) eg e pirkete;) har facebook vettu;) som resten av universet men holder på å legge ned hele tryneboken egentlig men kan godt legge deg til selv om;) masse idiotiske bilder innpå der hahaha:) slettet mesteparten da... kram:)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 Skrev en pm til deg med navnet mitt Så da kan du legge meg til..hehe. Mange rare bilder av meg også på face.hehe Så flott at mamman din også slutta;) Flinke mødre vi har!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2009 så flott du er! har lagt deg til!! morsomt å ha ett ansikt på deg plutselig:) camilla her;)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Fy søren for en dame! Litt misunnelig på den flate magen din..hehe
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. februar 2009 du var jo bare helskjønn da!!misunnelig på smilehullene dine;) eg vil være med deg hehehe:) du ser så gøy ut:)så du det bilde av katte min som sitter på stumpen sin?? eg ler like mye hver gang eg ser det!!! e så masse stygge fylla bilder som andre har lagt ut som jeg ikke får fjernet.) men men...nå flyr jeg på jobb så mistenker jeg vi snakkes senere;) god bedring til den ufattelige nydelige datteren din! og du?snakker om mage...magene våre skal være store de..ikke flate;) puss&kram:)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #19 Skrevet 17. februar 2009 Åhhh.. tusen takk;) Sant det med magene..hehe, men skulle likevel hatt den magen din altså:) Den pusen var bare helskjønn. Så nydelig vettu..haha. Savner å ha pus, men mannen er allergisk, så mamma tok over pusen vår. Ho elsker den da;) Har bilde av pusi: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1009904&id=753100929# Se dem ørehåra æ! Haha.. vi holdt på å le oss i hjel da vi fikk ho, var jo så søt med lange ørehår;) Skal dere gifte dere eller? Ser dere er forlova <3 Synd vi bor så langt unna hverandre! Hadde sikkert blitt skikkelig gode venner utenfor nettet..hihi KLEM
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #20 Skrevet 17. februar 2009 hei:) må vel bare takke for den da;) men husk det er ti år siden den var stor så har jo hatt god tid å "bli meg selv"igjen:) logget meg akkurat av fb.men skal ta en titt senere;) hatt katt hele mitt liv omtrent så det var en selvfølge å få han liksom:) hvis jeg ikke skulle få fler barn så blir jeg sikkert en sånn sær poco loco kattedame hehehe:) gud forby!!!!!!! ja vi skal gifte oss engang håper jeg;) har snakket om 2010 sommeren men jeg er litt sånn gammeldags så har sagt at jeg egentlig ikke vil prate om det så mye før det kommer ett godt gammaldags frieri;) skal det være så skal det være...men han vet jeg sier ja da;)syns liksom de fleste blir enige om å gifte seg nå til dags?syns det er en litt fin tradisjon jeg med frieri:) kjempe kjedelig at vi er så langt fra hverandre:( hadde sikkert blitt kjempe gode litt små gale venninner hehe;) rart md det hvordan jeg følte en slags kjemi med deg etter ett par meld...??vilt fremmed menneske liksom:) sprøtt......sikkert snakke måten eller skrive måten i dette tilfelle;) er ikke noe spesielt høytidlig person for å si det sånn;) hvor langt fra oslo er det å kjøre dit du bor da??er ike så god i geografi....om det i det hele tatt er det det heter?hehehe;) KLEM!ps..er dere bedre nå?
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #21 Skrevet 17. februar 2009 Hei Skulle bare si at jeg svarer i morgen. Har bare vært innom raskt i dag. SYYYYKT vondt i hodet pga bihulene. Natta snuppa Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #22 Skrevet 17. februar 2009 uf stakkars deg:( tror alle er syk....var hjemme med min sønn igår og idag er sambo syk:( så søt du er som sier fra da:) håper du får zzzzove godt da søte venn:) nattaklem..
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #23 Skrevet 18. februar 2009 Ikke noen høytidelig person jeg heller, så da hadde vi passa bra som venner ..haha :) jeg følte det samme med deg! Noen får man bare den kjemien med!! Er 1.5 timer fra Oslo. Ikke så langt:) Går du på pergo denne pp? Hvordan har det fungert med bivirkninger o.l? Fikk du pergo fordi du ikke har hatt så bra eggløsning eller? Har ikke så mye greie på det..hihi:) I går tok vi en kjapp en på sofaen midt på lyse dagen mens snuppa sov..hahaha;) Egget blir sluppet mellom kl 16 og 19 hos de fleste, så vi tenkte at svømmerne skulle være inne i tilfelle eggløsning i går, men tror ikke jeg hadde det. Fikk positiv test i dag, så er like rundt hjørnet hvertfall :) Uansett så lever jo spermen i flere dager...heldigvis! Formen er bedre i dag:) Hvordan er det med sønnen din og sambo?? Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #24 Skrevet 18. februar 2009 hei på deg...her og:) bra det ikke bare er meg som er helt ute i nøtten. og lurer på ting.. fikk pergo etter at eglederne ble åpnet...ikke spør meg hvorfor, for jeg har el av meg selv.var bare for å gi det ett dytt egentlig:) jeg har en vrien kropp og bare de aller beste svømmerne kommer gjennom nøkkelhullet mitt tydeligvis;) en kur igjen så får vi se...håpe håpe.... tenkte at denne gangen så skal jeg ikke teste før ikm..det har jeg gjort i de siste 6 mnd og vel så det!har jo hatt denne planen om å vente til ikm omtrent like lenge men aldri klart det...i så fall så blir dette første gang..og nå har jeg sagt det "høyt" så da skal jeg klare det! hvis det ikke klaffer denne pp så har jeg planen klar for neste pp;) da blir det hostesaft fra tante drar-3 ganger om dagen og ingen såpe oppi tissen så får vi se hihihi;)får vel helt eklebyer når jeg ikke får vaske meg oppi paradis hahaha:) så digg å kunne bare gjøre det sånn midt i stuen da;) nyt det mens dere kan når hun er liten og faktisk vil sove;) vi har våre sånne stunder annen hver helg når min sønn er hos faren sin:) deilig det...ikke bare den der nitriste sengen alltid! joda..min sønn er frisk men sambo er febersyk og jeg er utsultet på sex!!!ble klam i hakket når jeg satt meg på fanget hans i dag hehehehehe:) helt alvorlig:) krysser fingrene for at du blir gravid jeg:) tenk så morsomt å kunne følge hverandre i ni mnd samtidig:) drømme drømme.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #25 Skrevet 18. februar 2009 hei snuppa:) lager du en tråd til oss når du er inne å svarer?ble så langt å bla ned..blir jo helt tullete i kikkehullene mine hihi;) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå