Gå til innhold

Vondt i den ene hoften...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å få så vondt i den ene hoften når jeg ligger i sengen å sover..altså den hoften siden jeg ligger på..Er det noen som har det sånn og vet hva det kommer av???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sånn, men vet ikke hva det kommer av. Hadde ikke sånn før jeg fikk barn, men det har kommet nå i det siste.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme og verst blir det i høyre hofte. Men det har blitt litt bedre etter at magen har sunket fordi baby har lagt seg med hodet ned.....

 

 

Hvor langt er dere på vei? Jeg er uke 36:)

Skrevet

Jeg er inne her som prøver enda :). Uke 36 ja, da nærmer det seg.

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei..husker jeg hadde det sånn i forrige sv.skap men det var mot slutten trodde da det var pga overvekt ( belastning) på hoften, men nå vet jeg ikke hva det kommer av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...