Gå til innhold

sliter psykisk!

1 gutt nov-08+2 små august-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en herlig gutt for tre mnd siden og da begynte d! jeg klarer ikke å slappe av. er anspendt hele tiden. tenker hele tiden på dette med krybbedød!

Jeg har samsovet fra dag en og klarer ikke å legge mini i sin egen seng pga er redd for at han skal dø. vet at samsoving ikke er det beste, men da våkner jeg hvertfall om han slutter å puste. på nettene så sover jeg nesten ikke. dupper av 10-15 min så våkner jeg for å sjekke at han puster! når han har sine hviler på dagen, så springer jeg hele veien for å sjekke ham. ofte med bare 5 min mellomrom!

ser jeg noe på tv som har med barn å gjøre, så gråter jeg og setter meg på sengen for å se til at han har det bra.

er familien ute å kjører og jeg hører mini lager en lyd, så hopper jeg mellom setene for å sjekke ham!

det er slik hele veien. jeg vil ikke ha det slik. jeg vil slappe av!! kroppen min er urolig hele veien. litt vanskelig å forklare. typen mener jeg bør få nervetabletter! hva skal jeg gjøre?!

noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var akkurat slik med nr 1.. ble helt utslitt av det!

først da nr 2 kom klarte jeg å slappe av:)

Skrevet

Du kvalifiserer til pustestoppalarm (kan lånes på sykehuset). Bare for å roe nervene dine slik at du får sove lenger enn ti min. Lite søvn forsterker nerver.

Ellers var jeg også veldig nervøs i begynnelsen. Helt normalt. Nå er hun over året, og det har blitt mye bedre. Men det finnes proff hjelp å få også.

Skrevet

PS: Man kan selvfølgelig kjøpe slik alarm selv også : )

Skrevet

vet du om denne kan lånes på sykehuset i stavanger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...