1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 fikk en herlig gutt for tre mnd siden og da begynte d! jeg klarer ikke å slappe av. er anspendt hele tiden. tenker hele tiden på dette med krybbedød! Jeg har samsovet fra dag en og klarer ikke å legge mini i sin egen seng pga er redd for at han skal dø. vet at samsoving ikke er det beste, men da våkner jeg hvertfall om han slutter å puste. på nettene så sover jeg nesten ikke. dupper av 10-15 min så våkner jeg for å sjekke at han puster! når han har sine hviler på dagen, så springer jeg hele veien for å sjekke ham. ofte med bare 5 min mellomrom! ser jeg noe på tv som har med barn å gjøre, så gråter jeg og setter meg på sengen for å se til at han har det bra. er familien ute å kjører og jeg hører mini lager en lyd, så hopper jeg mellom setene for å sjekke ham! det er slik hele veien. jeg vil ikke ha det slik. jeg vil slappe av!! kroppen min er urolig hele veien. litt vanskelig å forklare. typen mener jeg bør få nervetabletter! hva skal jeg gjøre?! noen andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 var akkurat slik med nr 1.. ble helt utslitt av det! først da nr 2 kom klarte jeg å slappe av:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Du kvalifiserer til pustestoppalarm (kan lånes på sykehuset). Bare for å roe nervene dine slik at du får sove lenger enn ti min. Lite søvn forsterker nerver. Ellers var jeg også veldig nervøs i begynnelsen. Helt normalt. Nå er hun over året, og det har blitt mye bedre. Men det finnes proff hjelp å få også.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 PS: Man kan selvfølgelig kjøpe slik alarm selv også : )
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 vet du om denne kan lånes på sykehuset i stavanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå