NyttNick Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Ville dere kjøpt rimelige nye ubrukte leker på finn.no? (orginal innpakning)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Ja, hvorfor ikke? Spørs hva det er og hvor mye det er å spare og alt sånt. Har du noe til salgs eller? ;-)
NyttNick Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Nei har ikke det :-) Bare lurte egentlig.
PAVEEL Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 har jeg ikke hatt noe problemer med nei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå