Gå til innhold

blir så irritert!!! (klage innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattra mi fyller sitt første år nå til uka, og det er nesten ingen som kan komme! ingen på far siden "kan" komme!

hærregud, de har vist i et helt år nå at tirsdag 17. feb 2009 er det bursdagsfeiring her.. det er bare EN dag det er snakk om.. men neida...!!!

det kommer bare sån 5 stk elr no..

kjenner jeg blir orntlig lei meg å irritert på jenta mine sine vegne. selvom hun ikke skjønner så mye av det. men FEM stk??

er det bare meg som er teit nå elr?

hvordan ville dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år 3 stk

2 år 2 stk

3 år 6 stk

...+ mor og far..

Så mange har vi vært!!

Skrevet

Når en legger til bursdagsfeiringen midt i uka så kan en ikke forvente at alle kan komme, uansett hvor lenge de har visst når den store dagen er.

Det beste er å legge til feiringen til en helg, for da kan de fleste komme.

Skrevet

feir den med 5 stk og hold bursdagsfeiringen hjemme og si det var bursdagsfeiringen for i år...

de 2 første åra med min så reiste vi rundt til familiene og feira bursdagen hans så det skulle passe "for alle andre"

og når vi først begynte med det så tok de det for gitt neste år...

kjenner jeg blir irritert bare jeg tenker på det!

sett en dato for bursdagfeiring!

Skrevet

Du må jo få lov til å reagere som du vil. Her var til og med ikke pappaen hjemme da vi feiret ett års dagen, og det gjorde ikke meg noe. Hun merket jo ikke det, så det spilte lliten rolle. Når barna blir 3-4, og oppfatter litt mer av det, så er det noe annet. Synes jeg da:-)

Skrevet

joda.. ser den. men.. det er ikke siden de er på jobb, ikke har tid o.l..

det er siden de skal på besøk til den og den, elr har invitert den og den på middag++..

jeg synes det er dårlig gjort da men..

Skrevet

må på død og liv familieselskapet være akkurat på bursdagen da? kan det ikke legges til helgen? og så kan du jo invitere folk i god tid i forveien, så de ikke har lagt planer allerede. så kan jo dere feire selve dagen bare dere.

Skrevet

Spørs jo litt hvor mange dere er i familien da.

Jonasen min og fyller ett år på tirsdag, 17 februar 2009. Men siden jeg kommer fra annet sted i landet har vi feiret det denne helga, da mamma og søsteren min ville komme. Vi var 9 stykk (foreldre, mormor, farmor og farfar, tante på min side, onkel på hans side, en oldemor og en oldefar) det var vel nesten hele familien som er i nærheten.

Skrevet

pappaen hennes kommer heller ikke.

blir bare meg og mine nærmeste. og bursdagsbarnet selvfølgelig:))

jeg skal vell ikke klage.

er sikker på at det blir en kjempefin bursdag uansett:))

er bare frustrasjonen som sitter litt for hardt av og til..;)

jeg skal gjøre mitt for at dagen skal bli bra, og tror det vil være nokk for henne så lita som hun er:))

uansett.. takk for synspunkter alle sammen;)

Skrevet

På 1 års dagen til gutten min kom det to stk, mormor og farmor. Min far er død, og hans foreldre er skilt. Hans farfar "kunne" heller ikke komme. Viktigere å være sammen med sin nye kjæreste. Hvertfall føltes det slik, for bursdagen kunne vi heller ta senere. Vel senere kom ikke..Nå skal det sies at vi bor 40 mil unna familien, men alle vet jo når bursdagen er, den var i helg.

Skjønner godt at du reagerer. Men man må sette pris på de som kan komme.

Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Gutten min har bursdag på nyttårsaften, og han er nå 3 år, alle de 3 gangene så har min søster og mamma kommet, pappa 2 ganger, og gu'mora en gang.

Har prøvd å "tilpasse" feiring etter når folk kan, men ingen som kommer likevel :-(.

Jenta mi derimot har bursdag 30.juni, og da kommer alle på sambo sin side også, og vi er 10-15 stk flere tilsammen, enn på gutten sin bursdag, skikkelig urettferdig synes jeg, så håper det blir forandring når han begynner å skjønne ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...