Gå til innhold

Dere samboere, hvor lenge var dere sammen før dere flyttet sammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen snart 1 år.

Jeg bor i hus med en sønn på 4 år.

Han eier leilighet og ingen barn.

Har diskutert mulighetene for å flytte sammen.

Men vi er ikke sikre ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ble sammen i mars for 7 år siden.

hadde hver vår adresse, men sov stort sett sammen på ene eller andre plassen hele tida.

vi ble planlagt gravide i oktober/november samme året og var da godt i gang med kjøping av leilighet sammen. vi flyttet sammen i desember det året.

jeg tror nok jeg ville tenkt meg NØYE om og brukt god til på å bli sikker før jeg flyttet sammen med noen når jeg hadde barn........

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hadde vært sammen ca 4-5 mnd, da jeg flyttet sammen var jeg 2-3 mnd på vei med første... (Nei, det var ikke planlagt...)

Men det blir jo litt anderledes når man har barn fra før...

Skrevet

Vi traff hverandre og var sammen i 4 dager, så var vi langt fra hverandre med kun brev- og telefonkontakt i 1 1/2 mnd og flyttet så straks sammen da vi møttes igjen. Vi giftet oss 8 1/2 mnd etter at vi traff hverandre første gang.

Men vi hadde ingen barn fra før da, så det blir jo noe helt annet synes jeg.

Skrevet

flyttet sammen etter 11mnd, da var vi 17 og 18 år, nå syns jeg at vi kunne ventet litt...

Skrevet

Han kom over for å se på film, og der ble han :)

Skrevet

Vi ble sammen høsten 2000

Flyttet sammen januar/juni 2002

Fra januar av kom det flere og flere hans klær og ting inn i studentleiligheten jeg leide. Gikk ett år på studie før vi flytta sammen i juni samme år i egen leilighet. Kjøpte egen leilighet juni 2004 og har nå kjøpt hus som vi flytter i til sommeren :)

Skrevet

Takk for svar :)

Ja, det er jo det at det er ganske annerledes når det er barn inni bildet. Men jeg er virkelig glad i denne mannen, og er ganske sikker på han er den rette. Men allikevel er det gjerne for tidlig etter et år..

Skrevet

Hehe... Vi har bodd sammen siden den dagen vi traff hverandre. Jeg hadde min egen leilighet (som jeg ALDRI var i) i ca. 2 mnd. etter at vi traff hverandre. Nå har vi bodd sammen i litt over 5 år og har ei datter på 16 mnd. sammen!

Skrevet

Vi har også vært sammen snart et år, og vurderer å flytte sammen til høsten.

Jeg bor sammen med den lille i mitt hus, mens han enda bor hjemme til sine foreldre.

Jeg og bf var også sammen i over et år før vi flyttet sammen.

Skrevet

Da er vi litt i samme situasjon.. Bortsett fra at min eier en leilighet..

Skrevet

6mnd, var da gravid, vi hadde kjent hverandre i halvannet år, sønnen min var 7år da.

Følg hjertet og magefølelsen:)

Skrevet

Legger til at jeg har vært i forhold tidligere, men det falt meg aldri inn å flytte sammen med noen da, samboeren er første og eneste samboeren jeg har had :-)

Skrevet

vi kjøpte leilighet og flyttet sammen ca halvt år etter at vi ble kjærester. Og ca et år etter at vi flyttet sammen vår lille tullemor til verden. Vi er fremdeles veldig lykkelige og snart kommer nr to.

Ønsker dere kjempe masse lykke til

Skrevet

Han kom på besøk for han bodde 65 mil unna. å her ble han:):) han jobber på sjøen da, så bodde hoss meg når han ikke var på jobb.

Nå skal vi gifte oss i mai:)

Det gikk helt fint selv om jeg hadde en liten en, vi ble sammen når han var baby da:) Å nå har vi 1 gutt til:)

Lykke til med valget dere tar:)

Skrevet

Vi var sammen i 1 1/2 år før vi flyttet sammen.

Bodde 60 mil unna hverandre.

Leide da en leilighet sammen i 6mnd, før vi gikk ut og kjøpte en leilighet sammen.

Har nå vært sammen i 9 1/2 år, har ei snuppe på litt over 2 år og venter nr 2 når som helst.

Skrevet

Koselig å lese alle svarene deres :)

Skrevet

vi flytta sammen 3mnd etter vi ble sammen samme mnd ble jeg gravid med nr 1....dette er 4 år siden, og nå er vi godt ettablert og gift og 2 barn ei på 15 mnd og en på 3 år :)

Skrevet

Flyttet inn 5 mnd etter at vi ble sammen. Men bodde mer eller mindre hos han hele tiden før det. =)

Skrevet

begynte å leite etter leilighet da vi hadde vært sammen i ca 2,5 år, flyttet sammen da vi hadde vært sammen i 3 år.

Ingen av oss hadde barn fra før.

Skrevet

Vi traff hverandre i september, og flyttet sammen i mai året etter. Det var ingen tvil i mitt sinn om at han var mannen i mitt liv, og i og med at vi tilbrakte hver eneste ledige time sammen så ble det for dumt å betale to husleier. Dessuten er det ikke akkurat like stas å bo i kollektiv med fire single og festglade jenter når det eneste man ønsker å gjøre selv er å ligge i sengen med sin kjære, spise god mat og ha vill&hemningsløs sex :D Så det var for alles beste at vi fikk vårt eget rede :)

.....meeeen jeg ville selvsagt gitt det noe mer tid dersom det var barn inni bildet fra før av.. Tillitt til forholdet og partneren, samt kontakten mellom den som skulle flytte inn, og barnet det angikk ville jo vært avgjørende.

Skrevet

Vi var sammen i 7-8mnd, var slutt i 2,5-3mnd. Kom sammen igjen, og ble gravid rett etterpå. Jeg solgte leiligheten min ca 3mnd før snuppa kom. Men vi var alltid sammen hos den ene eller andre, fra første dag...

Skrevet

Rimelig kjapt! Hadde bare truffet han et par ganger før han overnattet, og siden var han aldri i leiligheten sin igjen.. ;P

Skrevet

vi gjorde kort prosess..

traff hverandre(første gang), ble sammen etter en uke, flyttet sammen etter 5mnd..

Det er snart 6 år siden vi traff hverandre.

Har nå 2bran,. bil å hus;)

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...