tattooholica Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 lurer på om noen vet hvor lang garanti det er på vogner? kjøpte vognen ny 13/12-06 begynte ikke å bruke den før i mars og den er bare brukt til ett barn, nå har ett av "holdepunktene" på understellet knekt, det går jo ann å bruke vognen fortsatt, men det er en dyr brio vogn, og jeg trodde de skulle tåle bruk til ett barn. den er pent brukt og har ikke vært utsatt for noen uhell, bare brukt til å trille, og slå sammen vognen når den har vært i bilen.
Mamma med to søte små Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Mener brio har 2 år på understell, så da har nok garantien gått ut. Men er jo berre til å ta turen innom en butikk, så får du nok et svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå