Gå til innhold

garanti på vogner


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen vet hvor lang garanti det er på vogner?

 

kjøpte vognen ny 13/12-06 begynte ikke å bruke den før i mars og den er bare brukt til ett barn, nå har ett av "holdepunktene" på understellet knekt, det går jo ann å bruke vognen fortsatt, men det er en dyr brio vogn, og jeg trodde de skulle tåle bruk til ett barn. den er pent brukt og har ikke vært utsatt for noen uhell, bare brukt til å trille, og slå sammen vognen når den har vært i bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener brio har 2 år på understell, så da har nok garantien gått ut.

Men er jo berre til å ta turen innom en butikk, så får du nok et svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...