Gå til innhold

Ang dåpsfesten, hadde dere noe program?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Taler, sanger, hva gjør man egentlig? Bare spiser og koser seg, eller pleier det å "skje" noe...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe som helst program. Verken taler eller sanger. Her bare spiste vi og koset oss :o)

Skrevet

Ok, tusen takk:)

Flere??

Skrevet

tror ikke det er så vanlig med sanger og taler i en dåp.. spar det til konfirmasjonen! hehe... men har en lyst har en lov vettu!!!

Her var det null program. kirke, middag så kaffe og kaker.. og hadet bra! hehe...

folk synes det var kjempe hygge her!

også får begge familier litt tid og småsnakke litt....

Skrevet

Vi også bare spiste og koste oss. Hadde koldtbord så alle forsynte seg selv av det de ville ha.

Etterpå gikk vi inn i ei litt mindre stue og hadde kaker.

Skrevet

Vi hadde bare kos, kastet all stivet ut av vinduet.

Ingen borkort, taler eller sanger. Alle kunne sitte der de ville og åprate med de de ville. Spiste, var sosiale og koste oss.

Det var høytidelig men avslappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...