Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Det står jeg trenger en personlig kode. Dette er den samme som kontofonkoden. Problemet er det at jeg ikke har denne koden. Hvor får jeg tak i koden??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Du må ringe dnb nor å bestille koden hvis du har rotet den bort, da får du den i posten i løpet av 7-14 dager.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har ikke rotet den bort. Jeg har aldri hatt en slik kode. HI.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 samma det da, du må uansett ringe dnb nor å få dem til å sende deg koden men hvis du ikke har koden, da har du vel ikke kode brikken heller da? for man må jo både har personlig kode og en slik engangs kode fra kodebrikken, å koden får man jo rett før kodebrikken kommer i posten
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Kodebrikken har jeg, så da har jeg sikkert driti meg ut og kastet kontofonkoden. :-s HI
mamman til to gutter Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Hos Nordea har de en "glemt kode knapp" som man kan trykke på for å få tilsendt ny kode, du kan jo sjekke om de har det hos dnbnor også. Tok 2-3dager før jeg fikk min nye kode fra Nordea. Jeg kan heller ikke skjønne at jeg har fått koden, men den kan jo ha havnet i papirsøpla sammen med reklamen eller noe.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Takk for godt svar, Mammaen til en gutt ) Dessverre ser det ikke ut til at det er en slik knapp hos DNB, og de gir vel neppe koden over telefon. Kunne jo møtt opp personlig i banken, men den er ikke i nærheten. Shit! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå