mamma til søte små Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Vi bur i rekkehus, er 4 leiligheter i kvar rekke (2 rekke). Desverre bur vi "nederst", altså lengst vekke fra parkeringsplassen og hovedveien. Å no når det er snø er det ingen som måka. Eg må altså ta med meg to små unga ut for å måke, men no var snøen begynt å bli så våt og tung at eg måtte berre gi opp. Er det noke love eller noke om kem som skal måke snø osv? Synst ikkje at det er rett at eg skal måke for alle her. Selvfølgelig måka eg jo rett utafor her som er vår plass, men det er jo en liten vei bort til plassen og hovedveien. Det er heller ingen som måka plassen der borte bilane står, men pga bilane som kjøre er det jo litt mindre snø der. Sambuaren min har prøvd å snakke med ho som ska være sånn styrar eller ka ho er, men ho bryr seg rett og slett ikkje. Var og sakt vi skulle betale en 100kr i mnd som skulle gå til måking osv, men det sa ho at det skulle vi ikkje tenke på. Han har berre ei fri veke i mnd, så er ikkje så lett for han å måke når han ikkje er heime Blei sikkert veldig rotete, men håpa noken har peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå