Gå til innhold

Avsluttet 2. trimester med Paristur og magevondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra Paris i dag - siste dagen i 2. trimester og hurra for det:) MEN..

Har nok spist noe jeg ikke har tålt mens jeg var i Paris. Har hatt vondt i magen siden i dag tidlig og vært på do x antall ganger først på flyplassen deretter på flyet, løp fra flyet og inn på flesland og alt jeg spiser og drikker går rett igjennom. Mannen og jeg var ute å spiste en bedre middag i Paris i går kveld og har vært dårlig siden det begge to og da blir jeg jo selvfølgelig bekymret for babyen. For hvilke bakterier er det jeg har fått i meg og kan det skade babyen? Det kan jo selvfølgelig være omgangsyke, men det virker ikke helt sånn heller. Heldigvis sparker babyen mye i dag, men det jeg lurer på er om det kan ha noen innvirkning på babyen og om jeg burde snakket med lege? Aner rett og slett ikke...

Uff.. i tidligere svangerskap har jeg hatt problemer med hard mage, men i dette er det helt motsatt. Har hatt masse diare og magevondt siden jeg ble gravid. Noen andre som har det sånn? Eventuelt noen som har et godt råd og komme med? Er rett og slett sliten av å springe på do nå og tørr nesten hverken spise eller drikke for da må jeg bare løpe igjen:(

Jaja.. det positive er at det nå er 12 uker igjen og jeg gleder meg til babyen kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff - du kan jo snakke med legen ang en slik matforgiftning, men det er vel bare å drikke masse vann og vente til det går over!

Forøvrig har vi vel termin 12. mai begge to? Jeg er også over på 3. trimester i morgen, bor også i bergen. Sees på 3. trimester!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...