Baby-bea Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Ja, ja. Så er det på`n igjen da.... Rett inn i 6pp gitt. Uvant for meg dette. Jeg har vært gift før og da ble jeg gravid bare jeg så underbuksa til gubben. Man kan vel trygt si at ikke alle "småtrollene" var planlagt - men absolutt velkommen. Ingen har jo så pene barn som jeg... sier myrsnipa :-) He, he. Min nye mann har ingen fra før og vi bestemte oss for å bli gravide. (jeg sier vi, for vi er jo to om prosjektet). Jeg regnet med at det kom til å gå fort siden jeg blir så lett gravid. Joda. det ble full klaff i første pp det. Men... 13 uker ut i svangerskapet fikk jeg et skikkelig strømstøt. Såpass at jeg ble helt satt ut en stund. 2 dager senere fikk jeg småblødninger og ilte til legen. Ul viste en perfekt liten baby, men ingen hjerteslag. Det ble bestemt at jeg skulle få utskrapning siden jeg hadde kommet så langt. Stooor sorg!! Dette var i september. I desember ble jeg gravid igjen, men spontanaborterte i uke 5. Nå begynner jeg snart å miste motet og kan ikke si annet at jeg beundrer alle her inne som har mange pp bak seg og fortsatt er like opptimistisk! Dere er bare fenomenale!! Min mann reiser mye og siste pp var han i Østerrike rundt EL. Da orket jeg ikke teste. Denne pp`n er han også borte, men han reiser ikke før dagen før EL hvis jeg regner rett. Derfor skal jeg teste me EL-test denne mnd og håpe at disse svømmerne hans lever noen dager ekstra inni min hule - slik at jeg kan smile bredt fredag 13 mars:-0 Hva er planen til dere andre med IKM uke 11?
Musemor med tre søte små Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Hei Har akkurat fått tilbake mensen etter MA og tror jeg har IKM 13/3. Kommer til å EL-teste for å være sikker, evt. flytte dato for IKM. Vi får se hvor mye MA'en har tullet med syklusen. Ellers så har jeg bare planer om å krysse fingrene og håper det går fort denne gang. Lykke til ;-)
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 ser folkene har IKM på bursdagen min:)hehe,fyller faktis fre.13mars:)) selv har jeg IKM søn.15,eller rundt der!hadde vært kjekt med en positiv graviditetstest til bursdagen:D*hååpe* Jeg skal prøve "full-pakke" denne PP.Hostesaft,EL-test,Temping..ja!:)Blir spennende dette her!!Måtte mange spirer sitte!! De sier jo også at fredag den 13.skal være lykkedag!! Drysser masse babystøv til dere alle*****
Baby-bea Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Heisann. Ser denne tråden skal ignoreres. Helt i orden det, men hva med å invitere meg inn i den andre først?? Vel, vel. Jeg har etterhvert oppdaget at folk danner "klikker" her inne. Det er et system som ikke passer meg. Jeg vil prate med mange i samme situasjon som meg slik at jeg ikke sliter ut dem rundt meg. Derfor er alle velkomne til en prat. Men siden denne skravletråden skal ignoreres henviser jeg dere som fatter interesse for dette innlegget til tråden IKM uke 11. Jeg melder meg nemlig ut av dette samfunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå