Gå til innhold

Helt ny her, med et par spörsmaal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer paa om det er noen her som vet litt om symptomer?

Mensen min er naa forsinket med 9 dager (har ikke testet). Kan ikke si at jeg har noen symptomer paa at jeg er gravid. Det eneste jeg kan se som er en forandring er at utfloden min er blitt veldig gulaktig. Noen som vet hva dette er? Er det evt. symptom paa graviditet? Har ogsaa "mensensmerter" til en tid og annen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det er veldig forskjellig fra person til person hvilke symptomer man får. Ut fra det du beskriver kan det bety at du er gravid, eller at mensen din er forsinket. Men du er jo 9 dager over, så det er jo et godt tegn. Ta deg en grav.test du, så finner du det ut:o) Lykke til :o)

Skrevet

Jeg pröver ikke aa bli gravid.. Saa om det er et godt tegn vet jeg ikke. Men vet at OM jeg skulle vaere gravid saa beholder vi, bare litt upraktisk naa naar jeg skal begynne i ny jobb.

Gaar jo egentlig paa p-piller. Noen som vet om det er farlig om det evt. er et foster i magen??

Skrevet

Jeg har hørt at man skal kutte ut pillene med en gang om man er gravid.

Om du har tatt p-pillene dine riktig, så er det jo rart om mensen skulle bli så forsinket. Syns du skal ta en test, slik at du får slutta på p-pillene hvis du er gravid :)

Lykke til.

Skrevet

Du skal ikke ta p-piller eller noe annet legemiddel når du er gravid (hovedregel). Hvis jeg var deg ville jeg sluttet på pillen umiddelbart og tatt en test. Om du har tatt pillen som du skal, er det en veldig liten sjanse for at du er gravid, men det hender jo for en liten gruppe. Om du har kastet opp, glemt en eller flere piller etc, og ikke brukt annet beskyttelse, f eks kondom, kan du være gravid. Jeg har brukt pillen i årevis, og har aldri opplevd at mensen ikke har kommet da tror jeg... Bortfallsblødningen har da vært nesten som ei klokke. Utflod kan komme ved graviditet ja.

Lykke til:)

Skrevet

Om man er gravid burde man slutte med pillen. Det står det i innlegget på mine p-piller iallefall. Jeg synes egentlig bare at du skal ta en test å finne ut om du er gravid eller ikke, så slipper du å lure sånn. Er ikke noe vits å gå rundt i mørket når man har muligheten til å slå på lyset.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...