Gå til innhold

Hva er det med dere kvinnfolk her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal jeg heller kalle dere for dørmatter?????

Må si jeg virkelig lurer på om vi virkelig er kommt til 2009 eller om vi fremdeles er i 1950.

Dere skriver innlegg her som "hadde dere godtatt dette" Nei jeg hadde ikke funnet meg i og ta meg av hus, unger, klesvask, matlaging, stå opp med ungene hver eneste jævl dag og i tillegg være i jobb.

Dere syter og klager hvor fæle menna deres er, men det er jo pokker meg ikke noe rart at mannen gir fullstendig F og ikke gidder og bidra med en dritt utenom penger, når dere uansett ikke krever en dritt av ham. Og i tillegg belønner han med frokost på senga og sex!!!!!

For guds skyld skaff dere en ryggrad og selvrespekt. Ingen skal behandles sånn av en mann i et land som Norge i 2009. KREV at mannen skal ta hue ut av ræva si og hjelpe til slik at dere kan drive familien As sammen. Vil han ikke det så gi faen i hele mannen, ikke gidd og lek husmor og elskerinne for en mann som ikke viser dere respekt. Skaff deg heller en ny mann!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er for så vidt enig. Men dette sa jeg også før jeg var i situasjonen selv. Det er ikke bare bare å dra sin vei når en har barn sammen og følelsene faktisk er der i tillegg..

Skrevet

Helt enig med deg HI.

Jeg forstår virkelig ikke alt noen går med på å bli behandlet slik og i enkelte tilfeller til og med varter opp fyren.

Skrevet

nei men dere har det jo ikke noe godt har dere vel?

ikke DRA, FORLANG deltagelse i hjemmet.

hvordan kan dere si at "han er perfekt" når han ikke har respekt for dere?

HVA gjør disse mennen "perfekte"? det har jeg lurt på...

hva er det de gjør som gjør dem perfekte?

Skrevet

jeg skjønner ikke hvordan disse damene kan være lykkelige når de utsletter seg selv fullstendig for late, egoistiske og uduglige mannfolk som bare tenker på seg selv!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...