Fru Hormonell Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Tok en test tidligere i dag,negativ. (IKM i morgen) Tok den samme testen noen timer senere,da kom det et kryss opp! Føler meg veldig gravid denne pp. Puppene har gått opp en størrelse,vonde. Noen som har opplevd dette og vært gravide??
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har hört at et en test negativ saa kan det vaere feil, saa lenge den viser positiv paa en annen test. Viser en test positiv, saa er det ikke til aa ta feil av pga. HCG'et. Er iallefall saann jeg har forstaatt det, men jeg er ikke sikker paa at det stemmer da. Er helt ny i det her selv.
Fru Hormonell Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2009 Men det var samme testen altså,ikke en ny test??Hmmm,lurer;=) Noen flere??
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg oppfattet det saann at det var to tester med samme merket! Hehe! Men det visste jeg ikke at var mulig?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå