snillemamma1 Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Jeg prøver å bli gravid for andre gang nå. Første gang prøvde i i nesten et år før det gikk. Begynte å bli litt stresset til slutt og den mnd jeg ble gravid hadde jeg ligget stille med baken høyt leeeeeenge etter samleie etc... Lurer nå på om det bare var tilfeldig eller om noen av dere har erfart at det var det som gjorde utslaget. :-)
Lillepusen-78 Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Vi prøvde fra juli, ble gravid i desember. Ettersom jeg ikke har tro på at det spiller noen rolle å ligge med bena opp, så gjorde jeg ikke det.... Ikke før i desember ;-) Begynte å bli utålmodig da, og tenkte at det jo var verdt et forsøk.... Og den måneden ble jeg gravid. Kan jo tenkes at det var tilfeldig. Hvem vet.....?
frk-fryd Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Vi gjorde det begge gangene jeg ble gravid, så funker for oss. Men må jo også gjøre det ofte nok til å treffe på eggløsningen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har mer eller mindre ligget sånn i 11 år uten noe resultat, når mirakelgutten vår kom nå, så var det etter en kjappis hehe og vi hadde faktisk glemt at vi hadde hatt sex.. så vel vel.. jeg ønsker deg masse lykke til.
snillemamma1 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2009 Haha, skjønner at det er litt ulike erfaringer. Alle spesialister sier at det bare er tull osv, men sider vi er flere som har erfart at det har slått til kan det jo ikke skade å prøve. :-) (Selv om det både ser rart ut og føles komisk, hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå