baby_april:) Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Er de kommet? hvilken farger er det? På hjemmesiden til Simo var det noen fine farger men har ikke sett de i butikkene.
baby_april:) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2009 Lurer og på hva som er best av kombi eller duo..?
kattpus_Med ny spire Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Jeg var å kjøpte simo vogn på babyshopi fr.stad her om dagen. 2008 mod da. Da 2009 mod ikke kommer inn føre i mars. Jeg skulle uansett ha enten svart ell blå jeg da,og det er ikke no forskjell på 08 og 09 mod der. Men er vel 3 nye farger i 09, en turkis,var skikkelig knæsj ja, og en lilla aktig farge,og en rød. Mener det er de nye som kommer Ang kombi og duo,så valgte jeg kombi,da jeg vil trodet er lettest m kombi. Hvis mini sover,så slipper du å klipse av bagen for å får den m inn lettere å bare ta m bagen som på kombin ++ Så jeg tror jeg vil bli fornøyd m detta ja! Hvilke farger kunne du tenkt deg da? Og når har du termin?
baby_april:) Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Har lyst på den mørkelilla eller svart tror jeg.Har termin i slutten av april. Tenkte først på kombivogn,men nå er jeg usikker på kombi eller duo. Var på barnas hus og der sa de at de fikk ikke inn 09-fargene før i september,men syns jeg har lest her at de har kommet så vet ikke..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Vognene i seg selv er helt like.Er kun fargen som forandres noe fra år til år. I 2009 er det lille,turkis og rød som er nye;) Når det gjelder duo eller kombi,har vi selv valgt duo pga bagen er større og holder med pose osv neste vinter igjen(får baby i juni)Kombi er mye mindre i bagen. Duo er også 4kg lettere enn kombi vognen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå