Gå til innhold

Endelig kom lille prinsen min <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager på overtid, onsdag 11. februar.

Tung fødsel, men alt er fint nå, vi kom hjem fra sykehuset i går.

3840 gram og 52 cm lang, og helt perfekt! :D

Vi storkoser oss, han er så snill og grei, og sover og spiser godt!

Takk for meg her inne og lykke til alle andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere såååå mye. Tror og håper vi kommer snart etter. :D

Skrevet

Hadde forresten er helt forferdelig fødsel, var så utrolig sliten at jeg trua med at jeg skulle pakke bagen å bare dra hjem igjen. (som om det kunne hjelpe, hehe)

Var like før jeg hoppa ut vinduet fra 7. etasje.

Ble innlagt kl. 23.30 tirsdag, og sov ikke hele den natta, fordi jeg hadde så vonde rier, men som desverre var en del uregelmessige, så var ingenting som skjedde. Greide ikke slappe av, lå å hørte på at ei annen dame på andre siden av gangen fødte, og det gjorde meg ikke akkurat mindre nervøs. I løpet av natta fikk jeg både lystgass og akupunktur, noe som satte fart på riene. Jeg måtte også sitte i glovarmt vann i dusjen, da jeg hadde pusta så mye lystgass at jeg måtte ha en liten pause fra det.

Jeg hylte og skrek som en gal, og måtte få epidural i tillegg. På slutten var jeg så sliten at jeg nesten ga opp, jeg klarte jo ikke å presse ut gullet. Tilslutt kom han, 12 minutter over 9 kvelden etter, etter mye om og men.

Ventet fire timer på å få flytte over på hotellet, og når jeg endelig var i seng, så hadde jeg ikke sovet på 36-37 timer, så var egentlig ikke rart jeg var sliten. Mistet MYE blod, og har vært slapp og sliten og litt ekstra under oppsyn pga det. Må også spise jerntabl. da jeg mangler jern og har vært likblek.

Men herregud så verdt det det var! :D Jeg er verdens stolteste mamma til verdens nydeligste lille gutt!

Alt går fint nå, han sover godt og spiser godt, og mamma er så lykkelig! :)

Skrevet

Tusen takk :)

De måtte ta vannet til slutt også, når jordmora syntes jeg hadde plagdes lenge nok.. men de drøya det veldig lenge, siden det skulle være mest mulig naturlig.

Skrevet

Gratulerere så mye!!godt det er over!kose dere!

Skrevet

Gratulerer så mye;) Var litt spent på om du hadde fått, siden vi hadde termin på samme dag. Jeg har også kommet i mål, men d var ikke fullt så dramatisk her. 10. februar klokka 04.46 kom prinsen vår;)

Lykke til og kos dere masse;)

Skrevet

gratulere så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...