Gå til innhold

Da har jeg laget min første smoothie:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble faktisk ganske god:)

Men mektige saker!

Hadde 7-8 druer som jeg skrellet oppi.

1 eple

1 banan

1 pære

og så sprutet jeg litt sitron over,for sambo sa da blir ikke bananene og eplene brune.

og så helte jeg over eplejuice!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her drikkes det smoothie hver eneste dag :)

Bruker alltid en banan og appelsinjus i tillegg til en haug frosne bær alt ettersom hva som e i fryseren :)

NAM!!! ...og en veldig kjapp måte å få i ungene masse sunt og godt. Kan også lure oppi avocado, erter, gulrot osv som ikke dominerer smaken :)))

Skrevet

Bare så synd at ikke datteren min på 3 vil drikke..Hun har smakt på da..Men nekter drikke opp.

Men frosne bær og appelsinjuice hørtes godt ut:),det må jeg prøve:))

Skrevet

Ja, det var jo veldig synd... Mi på 2,5 syns det er topp, og det er smoothies hun lever på når hun er syk og ingenting annet går ned... Åsså er det jo litt ekstra stas med sugerør da :D

Lykke til med smoothie-laging!! Jeg syns alltid det blir godt, samme hva jeg putter oppi, eneste jeg kan styre meg for er kiwi, det ble ekkelt...

Skrevet

Vi har også gjenoppdaget smoothie. I et par uker nå har vi laget det til frokost til hele gjengen, og gjerne til mellommåltider, ved siden av kveldsmaten etc når det har passet sånn.

Lager med juice (appelsin, eple eller tropisk ettersom hva som passer best med fruktene/bærene vi skal ha eller hva vi har i hus), biola (yoghurt eller melk), banan og frosne bær. Til frokost har vi også i havregryn. Da blir det et godt og mettende måltid, som en forfriskende start på dagen :) Eneste jeg får i eldstemann til frokost her, og hun storkoser seg. Minste liker det ikke alltid, men prøver gjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...