Gå til innhold

Hvorfor velger dere de testene som dere gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange innlegg her inne om svake streker og slikt. Men det er jo tester der det står "gravid" eller "ikke gravid", for meg så virker det som enklere å forstå seg på.

Er de kanskje billigere de testene som har tekst, eller er de med tekst på dårligere???

Bare lurer eg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"de" med tekst,mener du vel digitale tester?!:)

di digitale testene er nok litt dyrere enn standar testene.Jeg synes jo da CB-testene er best!har lest at men ikke kan ta disse billigtestene alltid helt på alvor da men..

ps,såg at cb-digital grav.test kostet 91,eller noe rundt der nå,på billig-tester.no :)

Skrevet

Ja mente digital test;)

Så at på apoteket kostet CB digital og CB vanlig omtrent det samme. den første var vel 10 kr dyrere..

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke prøvd digitaltesten, men vil vel tro at den er veldig "enten/eller"

Jeg har akkurat bestillt teste sett fra billige-tester nå, stavtestene. Stoler mer på dem.

Vet ikke helt, men tror jeg skal bestille strimler også etterhvert, for jeg får så akutt testebehov når det nærmer seg ikm, og da er det greit med tester som koster 5 kr heller enn 190,- (har kjøpt på apoteket hittil)

Kjøpte også el tester, har aldri prøvd før, og aner ikke hva jeg skal se etter, men det står vel i bruksanvisningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...