Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 jeg tror jeg må ta bort barnet mitt. er i uke 12 nå. noen som vet hva som skjer og hvordan jeg nå går frem uten å dømme meg? (er spesielle årsaker som gjør dette aktuelt dessverre.)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Når du har kommet så langt, så må du søke. Stå foran en abortnemd og si hvorfor du mener en abort er den beste løsningen. Legen kan henvise deg videre.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Du må gå til fastlegen din ,fastlegen din må kontakte sykehuset ,du drar på sykehuset og søker om en sen abort ,så er det en abortnemd som bestemmer om du får utføre abort eller ikke ,siden du er over 12 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Ta kontakt med legen din som må sende inn søknadspapirer.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Du vet at barnet er ferdig utviklet nå og skal bare vokse seg stor frem til uke 38???? HÅPER de gir deg nei. Skal ha en meget god grunn for å kunne ta livet at sitt eget barn.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 En baby er ikke ferdig utviklet i uke 12, men i uke 16 er den det! La hi bestemme dette selv, for all del!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Om du ikke får innvilget abort her hjemme, kan du gjøre det ved et svenskt sykehus. I Sverige kan man lovlig ta abort til og med uke 18. Det koster cirka 10 000 kroner, men vil du ta abort, så regner jeg ikke med at pengene er noe tema så lenge du får gjort det. I England kan man ta abort til og med uke 23+6. Pris cirka 18 000 kroner + reise og opphold. Jeg har tatt senabort selv, og det har gått helt fint med meg. Angrer ikke, og er glad jeg valgte som jeg gjorde. Lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Hmmm.... bekymret, Til HI, håper du får hjelp og støtte i en vanskelig tid. Ta en god, lang samtale med din fastlege,
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Kontakt fastlegen din i morgen tidlig så får du en hastetime, og så tar du ting derfra. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå