Vil Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Da tusler jeg videre til 3. trimester! Merker kroppen er blitt mer sliten nå, har fått noe som enten er bekkenløsning eller isjas, og er forberedt på at siste fase i graviditeten blir litt tøffere. Spent på alt som kommer!
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Lykke til videre. Jeg kjenner at jeg er veldig utålmodig her jeg sitter, og gleder meg til det er jeg som skal hoppe et hakk videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå