Gå til innhold

Legen sier at barnet mitt har sopp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skrev ut mycostatin til h*n. H*n har nå fått dette i ti dager og viser ingen tegn til bedring. I tillegg til det typiske belegget på tunget er hele munnhulen og svelget dekket av "blemmer". Det har kommet mer av det i løpet av disse dagene.

Legen sa ingenting om hvor lenge h*n skulle få medisin, eller når jeg evt skulle kontakte lege igjen. Barnet virker ikke nevneverdig plaget, annet enn manglende apetitt, vil helst ikke ha noe i munnen. Jeg vet jo at man skal gi medisin et par dager etter at symptomene er borte, men hva hvis de ikke blir det da?

Noen som har erfaring med dette?

Ville dere dratt til legen i morgen igjen? Eller avventet en stund til?

H*n er forresten snart 11 mnd, og jeg ammer fortsatt endel. Jeg er ikke smittet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke viser tegn til bedring etter ti dager hadde jeg i allefall ringt og hørt med de på legekontoret hva jeg skulle gjort.

De som tar imot telefoner der vet nok om det er grunn til at du skal komme inn eller ikke.

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha tatt kontakt i morgen jeg, det høres ikke noe godt ut for Lille.

Skrevet

Akkurat det samme skjedde her, men det ble litt bedre hos vesla. Da jeg ringte legen sa han at vi kunne bruke det i ti dager til, men måtte komme inn til ny kontroll om det ikke ble borte da.

Skrevet

SORRY! Ikke ti dager, men TO dager! Jeg skrev feil.

16:58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...