*toppris* Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 jeg har tidligere i ny og ne hatt stikninger på høyre side av magen, nå er det kun på venstre siden.... og kun på kvelden... er det livmoren som da har blitt bredere, derfor det nå er på venstre side? er 11+2, livmoren var 4 cm over skambenet i begynnelsen av uken..
Marsmammaen:) Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Har også kjent denne stikkingen på høyre side av magen... Akkurat som om noen stikker ei penn rett inn i magen... Konsentrert stikkesmerte på en pitteliten plass i magen... Merkelig, aner ikke hva det er, og det går igrunn ganske raskt over igjen.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Kan det være livmoren som vokser og ligamentene som strekker seg? Det skjer vel ofte i det man reiser seg...
Marsmammaen:) Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Kanskje =) Men så lenge det går så fort over så har jeg slått meg til ro med at det ikke er noe farlig=)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Siden det går fort over er det store sjanser for at det er tegn på at livmora vokser ;-)
Wiingla Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 De fleste gravide opplever det samme som dere:) Da jeg var hos legen forklarte jeg disse stikkesmertene. Forklaringen var at livmoren strekker på seg. Man kan merke om man beveger seg fort, snur seg fort rundt i sengen o.l. Det er overhodet ingen fare ved det:)
rosa76 Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har hatt dette siden min føstefødte i 2003..også mellom graviditetene. Venter nå nr 3. Har fått forklart at det er leddbåndene som gjørdet. Ikke farlig, men veldig ubehagelig. Jeg får det hvis jeg hoster, nyser, reiser meg far en stol, snur meg i senga..huff..
*toppris* Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2009 sysn bare det er så rart at det holder seg til en side;) hehe... en uke her og en uke der nesten;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå