Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Lurer på om dette kan være hormonelt eller om det er bekkenløsning som er grunnen til det? På fredag fikk jeg plutselig skikkelig vondt nedentil, det reiv og sleit og det kjentes ut som om dåsa sku eksplodere. Etter en stund gikk det over, men følte meg øm. Det samme skjedde i går kveld. Og da var det MYE verre, gjorde vondt når jeg hadde bena sammen, når jeg gikk og hvis jeg vred litt på meg. Jeg skrek og hylte og klagde min nød til min samboer. Etter 1 time gikk det over. Men var fortsatt øm og det pulserte der nede. Da jeg skulle legge meg fikk jeg det på nytt og satte i et hyl. Det gikk fort over. Idag er jeg øm og har småsmerter der nede, samt at jeg er øm og ''sliten'' i korsryggen. Nå er heldigvis det gått over, men er livredd for og røre på meg så det kommer igjen. Er i uke 29.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Huff da, ingen som kunne tenkt seg og hjelpe meg litt?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Hørtes j..... vondt ut. Har ikke anelse hva det kan være, kan jo hende det er nerver i klem eller rett og slett hormonelt da.. Merker selv at jeg er mer øm der etter sex, og at det er verk i rygg og bekken.. Så kroppen er tydelig annerledes enn til vanlig. Nei, du får høre med lege...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Hei takk for svar. Ja det var fryktelig vondt. Skal ta det opp med jm når jeg skal dit på kontroll om noen dager. HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Au au! Tror jeg ville ha tatt kontakt med jordmor eller noe. Aner ikke hva det kan være, men håper det går over snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå